Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej
Marcin Lis
Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami
w warunkach transformacji cyfrowej
Marcin Lis
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2021
- ISBN: 9788301219505
- Ilość stron: 240
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami - Marcin Lis
Zarządzanie relacjami to ważny element dialogu uczelni wyższych w Polsce z grupą interesariuszy instytucjonalnych jaką są przedsiębiorstwa. Stanowi ono ?twórcze? rozszerzenie teorii zarządzania (w tym marketingu) polegające na kształtowaniu długotrwałych relacji poprzez tworzenie związków emocjonalnych w oparciu o oferowaną wartość. Kształtowanie bazującej na wartości relacji na linii nauka ? biznes nie jest jednak proste. Jest to bowiem wymagający bieżących korekt i modyfikacji złożony proces, uzależniony zarówno od aktualnej pozycji i wizerunku uczelni wyższej w jej otoczeniu, jak i zmian związanych z dokonującą się transformacją cyfrową. Oznacza to, że uczelnie chcące skutecznie nawiązywać i wzmacniać więzi z interesariuszami instytucjonalnymi (przedsiębiorstwami) powinny stale dostosowywać swoje struktury i instrumenty (w tym również rozwiązania z obszaru nowoczesnych technologii) do wymagań stawianych przez zmieniający się układ sił na dynamicznym rynku usług szkolnictwa wyższego. Bardzo pomocne w tych działaniach będzie procesowe, systemowe podejście do kształtowania relacji. Podejście takie zaprezentowane i szczegółowo omówione zostanie w niniejszej książce.
Szczegóły: Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami - Marcin Lis
Tytuł: Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami
Podtytuł: w warunkach transformacji cyfrowej
Autor: Marcin Lis
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301219505
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 240
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Recenzje: Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami - Marcin Lis
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Marcin Lis (10)
- Irma książka z płytą CD (Audiobook) (Bellona) - Twarda
- Kruger IV Krüger Lis Tom 4 (WarBook) - Miękka ze skrzydełkami
- Opracowania lektur i wierszy - szkoła podstawowa - klasy 4-6 (Greg) - oprawa miękka
- Przekrój 2/2019 (Przekrój) - Miękka
- Andrea Anastasi Licencja na trenowanie (SQN - Sine Qua Non) - Miękka ze skrzydełkami
- Kocham cię mimo wszystko (eSPe) - Miękka
- Przebaczam Ci (eSPe) - miękka
- Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Bogactwo brandingu (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Podróż romantyczna (Iskry) - Twarda z obwolutą