Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki

Książka

Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2021
  • ISBN: 9788328380912
  • Ilość stron: 296
  • Format: 14x21 cm
  • Oprawa: broszurowa
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki - Mirosław Skwarek

Handlowanie na Facebooku? To działa!



Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy.



O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.



Jesteś na to gotów?


Szczegóły: Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki - Mirosław Skwarek

Tytuł: Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
Autor: Mirosław Skwarek
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328380912
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 296
Format: 14x21 cm
Oprawa: broszurowa


Recenzje: Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki - Mirosław Skwarek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: