Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Olędzki Jerzy, Tworzydło Dariusz
Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Olędzki Jerzy, Tworzydło Dariusz
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 9788301148669
- Ilość stron: 358
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju - Olędzki Jerzy, Tworzydło Dariusz
Public relations biała czy czarna magia zarządzania
Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania społecznego. Poszczególne rozdziały zawierają autentyczne, zaczerpnięte bezpośrednio z praktyki, przykłady różnych działań i zachowań specjalistów PR, obrazujące tezy omawiane w tekstach, a kończą się spisem zalecanej literatury oraz zestawem pytań, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w treści danego rozdziału.
Poza podstawową wiedzą z dziedziny PR, podręcznik ten prezentuje zagadnienia dotychczas pomijane lub omawiane bardzo pobieżnie w polskiej literaturze przedmiotu, np.: psychospołeczne podstawy PR, odpowiedzialność i etyka, wewnętrzny PR, PR w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych oraz finansowych i giełdowych.
Zespół autorski:
Dodatkowym atutem podręcznika jest zespół autorski, który tworzą wybitni specjaliści-naukowcy, wywodzący się z kilku polskich ośrodków akademickich oraz praktycy od wielu lat działający i odnoszący sukcesy w dziedzinie PR. Tworzą go:
Anna Adamus-Matuszyńska, Ewa Hope, Barbara Iwankiewicz-Rak, Wojciech Jabłoński, Michał Macierzyński, Wiesław Macierzyński, Jerzy Olędzki, Beata Paczyńska, Waldemar Rydzak, Andrzej Stolarczyk, Aneta Szymańska, Andrzej Świątecki, Jacek Trębecki, Paweł Trochimiuk, Dariusz Tworzydło.
Adresaci książki:
Podręcznik adresowany jest do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, politologii oraz innych nauk społecznych i studiów specjalistycznych z zakresu PR. Stanowi również uzupełnienie teoretycznej wiedzy dla praktyków zajmujących się kreowaniem wizerunku w firmach i organizacjach oraz ich komunikacją ze społeczeństwem.
Szczegóły: Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju - Olędzki Jerzy, Tworzydło Dariusz
Tytuł: Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Autor: Olędzki Jerzy, Tworzydło Dariusz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830114866903
ISBN: 9788301148669
Kategoria: Podręczniki
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 358
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.666 kg