Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju

,

Książka

Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju

,

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2008
  • ISBN: 9788301148669
  • Ilość stron: 358
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 54,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 54,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju - Olędzki Jerzy, Tworzydło Dariusz

Public relations biała czy czarna magia zarządzania
Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania społecznego. Poszczególne rozdziały zawierają autentyczne, zaczerpnięte bezpośrednio z praktyki, przykłady różnych działań i zachowań specjalistów PR, obrazujące tezy omawiane w tekstach, a kończą się spisem zalecanej literatury oraz zestawem pytań, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w treści danego rozdziału.

Poza podstawową wiedzą z dziedziny PR, podręcznik ten prezentuje zagadnienia dotychczas pomijane lub omawiane bardzo pobieżnie w polskiej literaturze przedmiotu, np.: psychospołeczne podstawy PR, odpowiedzialność i etyka, wewnętrzny PR, PR w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych oraz finansowych i giełdowych.

Zespół autorski:
Dodatkowym atutem podręcznika jest zespół autorski, który tworzą wybitni specjaliści-naukowcy, wywodzący się z kilku polskich ośrodków akademickich oraz praktycy od wielu lat działający i odnoszący sukcesy w dziedzinie PR. Tworzą go:
Anna Adamus-Matuszyńska, Ewa Hope, Barbara Iwankiewicz-Rak, Wojciech Jabłoński, Michał Macierzyński, Wiesław Macierzyński, Jerzy Olędzki, Beata Paczyńska, Waldemar Rydzak, Andrzej Stolarczyk, Aneta Szymańska, Andrzej Świątecki, Jacek Trębecki, Paweł Trochimiuk, Dariusz Tworzydło.

Adresaci książki:
Podręcznik adresowany jest do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, politologii oraz innych nauk społecznych i studiów specjalistycznych z zakresu PR. Stanowi również uzupełnienie teoretycznej wiedzy dla praktyków zajmujących się kreowaniem wizerunku w firmach i organizacjach oraz ich komunikacją ze społeczeństwem.


Szczegóły: Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju - Olędzki Jerzy, Tworzydło Dariusz

Tytuł: Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Autor: Olędzki Jerzy, Tworzydło Dariusz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830114866903
ISBN: 9788301148669
Kategoria: Podręczniki
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 358
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.666 kg


Recenzje: Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju - Olędzki Jerzy, Tworzydło Dariusz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Olędzki Jerzy, Tworzydło Dariusz (1)