Dlaczego TAK? Spostrzeganie wzrokowe. Wzory i symbole 2
Agnieszka Bala
Dlaczego TAK? Spostrzeganie wzrokowe. Wzory i symbole 2
Agnieszka Bala
- Wydawnictwo: Arson
- Rok wydania: 2021
- ISBN: 9788361022589
- Ilość stron: 74
- Format: 30.0 x 21.0 cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Dlaczego TAK? Spostrzeganie wzrokowe. Wzory i symbole 2 - Agnieszka Bala
Dlaczego tak? Na to pytanie dziecko odpowiada, gdy zauważa i tworzy reguły. Jest to jedna z najważniejszych sprawności, pozwalających sprostać wymogom szkoły oraz w szerszym ujęciu – codziennym sytuacjom życiowym. Rozwijaniu i utrwalaniu tych sprawności służą zadania odszukiwania zasad. Szczególne znaczenie podczas wykonywania tego typu zadań odgrywa werbalizacja, – czym innym jest, bowiem dostrzec zasadę, (co zwykle dzieje się nieświadomie), czym innym natomiast ją zwerbalizować (wymaga to udziału świadomości).
ZADANIA W ZESZYCIE WZORY I SYMBOLE DOTYCZĄ:
- zapamiętywanie wyglądu wzoru,
- szukanie brakujących elementów, różnic, podobieństw,
- zapamiętywanie układu elementów.
Zeszyty ćwiczeń z serii " DLACZEGO TAK ?" są przeznaczone dla dzieci:
- zagrożonych dysleksją
- ze skrzyżowaną lateralizacją
- z trudnościami w nauce języka
Szczegóły: Dlaczego TAK? Spostrzeganie wzrokowe. Wzory i symbole 2 - Agnieszka Bala
Tytuł: Dlaczego TAK? Spostrzeganie wzrokowe. Wzory i symbole 2
Autor: Agnieszka Bala
Wydawnictwo: Arson
Seria: Dlaczego TAK?
ISBN: 9788361022589
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 74
Format: 30.0 x 21.0 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.575 kg
Recenzje: Dlaczego TAK? Spostrzeganie wzrokowe. Wzory i symbole 2 - Agnieszka Bala
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Agnieszka Bala (20)
- Kocham szkołę! Podręcznik do nauki czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną (WiR) - miękka
- Kocham szkołę! Ćwiczenia do nauki czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną. Zeszyt 1 (WiR) - miękka
- Kocham szkołę! Ćwiczenia do nauki czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną. Zeszyt 2 (WiR) - miękka
- Myślę, czytam, rysuję Rozwojowy model terapii Zeszyt 2 (Arson) - Miękka
- Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu. Zeszyt 8. Analiza i synteza wzrokowa. Materiał tematyczny (Arson) - Miękka
- Stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu. Zeszyt 7. Planowanie ruchu (Arson) - Broszurowa
- Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu Zeszyt 10 Myślenie sytuacyjne (Arson) - Miękka
- Stymulacja prawej i lewej półkuli 9 Ćw. przygot. (Arson) - broszurowa
- Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu. Zeszyt 6. Kategoryzacja tematyczna (Arson) - Miękka
- Stymulacja 5. Analiza i synteza wzrokowa Arson (Arson) - Broszurowa
- Stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu 1 Percepcja wzrokowa (Arson) - Miękka
- Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu Zeszyt 4 Grafopercepcja (Arson) - Miękka
- Przedszkolak kocha czytać. Czytanie symultaniczne (Edukacyjne) - broszurowa
- Przedszkolak kocha czytać. Czytanie sekwencyjne (Edukacyjne) - broszurowa
- Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu. Zeszyt 2. Analiza, synteza wzrokowa i odwrócenia (Arson) - Miękka
- Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu Zeszyt 3 Sekwencje (Arson) - Miękka
- Myślę, czytam, rysuję. Pakiet przedszkolaka. Rozwojowy model terapii (Arson) - Pudełko kartonowe
- Myślę, czytam, rysuję cz.1 (Arson) - Broszurowa
- Sylaby w świecie zwierząt. Ćwiczenia utrwalające (Arson) - broszurowa
- Autyzm. Blok terapeutyczny. Grafopercepcja cz.3 (WiR) -