Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów

,

Książka

Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów

,

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2021
  • ISBN: 9788328365254
  • Ilość stron: 328
  • Format: 16.8x23.7cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 79,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 79,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów - Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło

Merytorycznie, praktycznie i konkretnie



Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum reklamowego i marketingowego świata przeniosło się na komputery i urządzenia mobilne. To tutaj trwa walka o uwagę (i pieniądze) potencjalnego klienta. Obecnie w biznesie i reklamie nie ma miejsca na lanie wody i wróżenie z fusów. Najlepsi podejmują decyzje, opierając się na twardych danych, i oczekują konkretnych wyników. Taka też jest ta książka: konkretna i skupiona na metodach, które pozwolą Ci zarabiać więcej dzięki lepiej prowadzonemu marketingowi w wyszukiwarkach.



Doświadczenie zbierane przez autorów tej publikacji od 2005 roku przełożyło się na ponad 300 stron cennej wiedzy o dwóch najskuteczniejszych metodach reklamy: Google Ads oraz pozycjonowaniu. Niezbędną teorię uzupełniono dobrymi praktykami, listą konkretnych zadań do wykonania oraz celnymi przykładami i antyprzykładami. Szeroko omówiono najlepsze narzędzie analityczne, jakim jest Google Analytics, ze szczególnym wskazaniem tych raportów i metod pracy, które są przydatne w codziennej pracy. Poradnik uzupełniono o narzędzia wykorzystywane przez specjalistów do spraw marketingu w wyszukiwarkach oraz kilkanaście przykładów realnych kampanii tworzonych dla klientów. Poradnik skonstruowano tak, by przydał się zarówno praktykom z doświadczeniem, jak i osobom, które pragną rozpocząć karierę w branży SEM. Powinien go także przeczytać właściciel firmy chcący udoskonalić prowadzone przez siebie kampanie albo skuteczniej nadzorować pracę innych.



Książkę wyróżniają:



na bieżąco aktualizowana elektroniczna errata przedstawiająca dynamicznie wprowadzane zmiany w omawianych narzędziach oraz nowości,

dodatkowe materiały — od briefu dla klienta po checklisty pomagające w tworzeniu lepszych reklam,

ponad 10 dodatkowych filmów instruktażowych stanowiących kilkugodzinne uzupełnienie i rozszerzenie treści książki,

wypowiedzi ponad 20 cenionych ekspertów branżowych wzbogacające zawarty w książce materiał,

15 konkretnych przykładów z życia pokazujących realne problemy i ich rozwiązania w praktyce.



O autorach:

Krzysztof Marzec - absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę do optymalizacji kampanii SEM.

Tomasz Trzósło jest konsultantem, strategiem, e-marketerem i trenerem w jednej osobie. Ekspert w zakresie SEM oraz analizy danych płynących z narzędzia Google Analytics. Jeden z certyfikowanych trenerów Google AdWords (2013 – 2018). W branży e-commerce od 2008 roku. Pracował w agencjach interaktywnych (Noril, Krakweb, DevaGroup) oraz prowadził własną agencję - ROIExperts.pl. Szkolił między innymi w Ministerstwie Cyfryzacji RP, na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, w Akademii Google Partners, na Uniwersytecie Shoper, w PPNT Gdynia i w Altkom Akademii. Aktualnie jest menedżerem w DevaGroup oraz konsultantem w TomaszTrzoslo.pl.

Trzoslo.pl.


Szczegóły: Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów - Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło

Tytuł: Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
Autor: Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328365254
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 328
Format: 16.8x23.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.55 kg


Recenzje: Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów - Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło (1)