Paradoks strategii Jak zapobiegać sytuacjom, w których zamiast oczekiwanego sukcesu doznajemy porażki

Książka

Paradoks strategii
Jak zapobiegać sytuacjom, w których zamiast oczekiwanego sukcesu doznajemy porażki

  • Wydawnictwo: Studio Emka
  • Rok wydania: 2008
  • ISBN: 978-83-606-5217-6
  • Ilość stron: 33
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Oprawa: Twarda z obwolutą
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 47,25 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 47,25 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Paradoks strategii - Raynor Michael E.

Sugestywna wizja. Śmiałe przywództwo. Stanowcze działanie. Niestety, te elementy sukcesu prawie zawsze stanowią też składowe porażki. Wielu menedżerów, dążąc do maksymalizacji szans na odniesienie zwycięstwa, popada w ruinę. Smutna prawda wygląda tak, że większość firm pozostawia swoją przyszłość na pastwę przypadku i nawet nie zdaje sobie z tego sprawy. Dlaczego? Menedżerowie wiedzą, że podejmując decyzje dotyczące odległej perspektywy, muszą opierać się na przypuszczeniach odnośnie przyszłości, która pozostaje nieznana. Taka kolizja pomiędzy angażowaniem środków a kwestią niepewności tworzy PARADOKS STRATEGII.

Prowadzi on do wszechobecnego choć rzadko dostrzeganego kompromisu. Menedżerowie muszą opierać swoje strategie na założeniach odnośnie nieznanej przyszłości, więc najambitniejsi z nich liczą, że prawidłowo odgadną przyszłość albo jakoś dopasują się do zamętu, który nastąpi. W rzeczywistości jedynie garstce szczęśliwców udaje się prosperować, a większość pechowców - choć nie mniej zdolnych ? w pewnej chwili zdaje sobie sprawę, że idzie na dno.

Michael R. Raynor, współautor bestsellera The Innovators Solution wyjaśnia, w jaki sposób tego uniknąć, a jednocześnie uzyskiwać wspaniałe wyniki. Szczegółowo opisując przykłady sukcesów i porażek Sony, Microsoftu, Vivendi Universal, Johnson & Johnson, AT&T oraz innych wielkich firm z branż tak odległych jak energetyka i usługi finansowe, Raynor przedstawia zakres strategicznych działań potrzebnych przedsiębiorstwu do wykorzystywania obecnych szans przy jednoczesnym przygotowaniu się na przyszłe ewentualne gorsze dni.


Szczegóły: Paradoks strategii - Raynor Michael E.

Tytuł: Paradoks strategii
Podtytuł: Jak zapobiegać sytuacjom, w których zamiast oczekiwanego sukcesu doznajemy porażki
Autor: Raynor Michael E.
Wydawnictwo: Studio Emka
Kod paskowy: 9788360652176
ISBN: 978-83-606-5217-6
Tytuł oryginału: The Strategy paradox
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Dariusz Bakalarz
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 33
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.62 kg


Recenzje: Paradoks strategii - Raynor Michael E.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×