Marketing (wyd.2022 zm. i uzupeł.)
Kotler Philip, Kevin Lane Keller
Marketing (wyd.2022 zm. i uzupeł.)
Kotler Philip, Kevin Lane Keller
- Wydawnictwo: Rebis
- Rok wydania: 2022
- ISBN: 9788381885225
- Ilość stron: 848
- Format: 21.6 x 27.6cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Marketing (wyd.2022 zm. i uzupeł.) - Kotler Philip, Kevin Lane Keller
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku.
Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym.
Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Szczegóły: Marketing (wyd.2022 zm. i uzupeł.) - Kotler Philip, Kevin Lane Keller
Tytuł: Marketing (wyd.2022 zm. i uzupeł.)
Autor: Kotler Philip, Kevin Lane Keller
Wydawnictwo: Rebis
ISBN: 9788381885225
Tytuł oryginału: Marketing Management 14th edition
Tłumacz: Zawiślak Marek
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 848
Format: 21.6 x 27.6cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami