Ogilvy o reklamie
David Ogilvy
Ogilvy o reklamie
David Ogilvy
- Producent: Studio Emka
- Rok produkcji: 2008
- ISBN: 978-83-606-5222-0
- Ilość stron: 226
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Ogilvy o reklamie - David Ogilvy
Mimo że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to ?najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowej? (magazyn ?Time?). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali; sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy; jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt; seks w reklamie; 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne; przyszłość reklamy.
Szczegóły: Ogilvy o reklamie - David Ogilvy
Tytuł: Ogilvy o reklamie
Autor: David Ogilvy
Producent: Studio Emka
Kod paskowy: 9788360652220
ISBN: 978-83-606-5222-0
Rok produkcji: 2008
Ilość stron: 226
Oprawa: Twarda