Ogilvy o reklamie

Ogilvy o reklamie

  • Producent: Studio Emka
  • Rok produkcji: 2008
  • ISBN: 978-83-606-5222-0
  • Ilość stron: 226
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Ogilvy o reklamie - David Ogilvy

Mimo że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to ?najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowej? (magazyn ?Time?). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali; sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy; jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt; seks w reklamie; 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne; przyszłość reklamy.


Szczegóły: Ogilvy o reklamie - David Ogilvy

Tytuł: Ogilvy o reklamie
Autor: David Ogilvy
Producent: Studio Emka
Kod paskowy: 9788360652220
ISBN: 978-83-606-5222-0
Rok produkcji: 2008
Ilość stron: 226
Oprawa: Twarda


Recenzje: Ogilvy o reklamie - David Ogilvy

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: