Prawo reklamy
Grzybczyk Katarzyna
Prawo reklamy
Grzybczyk Katarzyna
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 9788376013435
- Ilość stron: 232
- Format: 16.6x23.9cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
51,45 PLN
Opis: Prawo reklamy - Grzybczyk Katarzyna
Cywilnoprawne skutki reklamy
Dobra osobiste a reklama
Reklama w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Ochrona elementów reklamy na podstawie ustawy - Prawo własności przemysłowej
Prawo reklamy w mediach
Szczególne regulacje dotyczące reklamy niektórych produktów i usług
Szczegóły: Prawo reklamy - Grzybczyk Katarzyna
Tytuł: Prawo reklamy
Autor: Grzybczyk Katarzyna
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Seria Akademicka
ISBN: 9788376013435
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 232
Format: 16.6x23.9cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg
Recenzje: Prawo reklamy - Grzybczyk Katarzyna
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Grzybczyk Katarzyna (7)
- Poradnik dla blogerów vlogerów, gamerów i instagramowiczów (Difin) - Miękka
- Ikony popkultury a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - Miękka
- Rozrywki XXI wieku a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - Miękka
- Ilustrowane prawo reklamy (KAM-0558) (Wolters Kluwer) - miękka
- Skradziona kultura. Jak Zachód wykorzystuje cudzą własność intelektualną (Wolters Kluwer) - Miękka
- Słynne alkohole a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - Miękka
- Azjatycki soft power a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - Miękka