Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Agnieszka Dejnaka
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Agnieszka Dejnaka
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2023
- ISBN: 9788381026758
- Ilość stron: 202
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych - Agnieszka Dejnaka
Książka "Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych" ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm.
Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.
Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. - Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji
Szczegóły: Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych - Agnieszka Dejnaka
Tytuł: Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Autor: Agnieszka Dejnaka
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381026758
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 202
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg