Obsługa gości konsumentów 2 podręcznik do nauki zawodu kelner oraz zawodu technik organizacji usług gastronomicznych technikum i szkoła policealna
Szajna Renata, Ławniczak Danuta, Ziaja Alina
Obsługa gości konsumentów 2 podręcznik do nauki zawodu kelner oraz zawodu technik organizacji usług gastronomicznych
technikum i szkoła policealna
Szajna Renata, Ławniczak Danuta, Ziaja Alina
- Wydawnictwo: Rea
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788375440041
- Ilość stron: 194
- Format: 18.9x25.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Obsługa gości konsumentów 2 podręcznik do nauki zawodu kelner oraz zawodu technik organizacji usług gastronomicznych - Szajna Renata, Ławniczak Danuta, Ziaja Alina
Część druga zawiera wiedzę z zakresu:
- organizacji obsługi gości w pokojach hotelowych
- technik podawania potraw kuchni różnych narodów
- serwisu specjalnego oraz przygotowania nakryć specjalnych
- planowania i organizacji przyjęć okolicznościowych
- systemów rozliczeń kelnerskich
- elementów protokołu dyplomatycznego
- rozwiązywania sytuacji problemowych w pracy
- organizacji baru i pracy barmana
Szczegóły: Obsługa gości konsumentów 2 podręcznik do nauki zawodu kelner oraz zawodu technik organizacji usług gastronomicznych - Szajna Renata, Ławniczak Danuta, Ziaja Alina
Tytuł: Obsługa gości konsumentów 2 podręcznik do nauki zawodu kelner oraz zawodu technik organizacji usług gastronomicznych
Podtytuł: technikum i szkoła policealna
Autor: Szajna Renata, Ławniczak Danuta, Ziaja Alina
Wydawnictwo: Rea
ISBN: 9788375440041
Kategoria: Podręczniki
Szkoła branżowa I stopnia » Klasa 1
Szkoła branżowa I stopnia » Klasa 2
MEN: 31/2008
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 194
Format: 18.9x25.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.41 kg