100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia

Książka

100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia

  • Wydawnictwo: Rebis
  • Rok wydania: 2023
  • ISBN: 978-83-8338-063-6
  • Ilość stron: 512
  • Format: 15.0 x 22.5 cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 79,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 79,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: 100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia - Opracowanie zbiorowe

Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania zebrane w jednym tomie!



„Harvard Business Review”
to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie istnienia pisma, przygotowaliśmy wybór najbardziej kluczowych artykułów. Ich autorzy, niekwestionowane autorytety oraz liderzy biznesu i zarządzania, na przestrzeni stulecia zabierają głos na prekursorskie tematy. Piszą m.in.:


  • Michael E. Porter o wpływie sił konkurencyjnych na strategię,

  • Clayton M. Christensen o przełomowej innowacji,

  • Tim Brown o myśleniu projektowym,

  • Linda A. Hill o stawaniu się szefem,

  • Daniel Goleman o inteligencji emocjonalnej,

  • Erik Brynjolfsson i Andrew McAfee o sztucznej inteligencji,

  • Robert Livingston o równości rasowej w pracy,

  • Amy C. Edmondson i Mark Mortensen o bezpieczeństwie psychicznym  w hybrydowym miejscu pracy,

  • Robert B. Cialdini o nauce perswazji,

  • W. Chan Kim i Renée Mauborgne o strategii błękitnego oceanu,

  • Gary Hamel i C.K. Prahalad o zamyśle strategicznym,

  • Peter F. Drucker o zarządzaniu sobą.


Bez względu na to, czy jesteś stałym czytelnikiem „Harvard Business Review”, czy spotykasz się z tym pismem po raz pierwszy, książka ta zapewni ci wszystko, czego potrzebujesz, by zrozumieć kluczowe koncepcje w dziedzinie biznesu i zarządzania.

Producent:
Dom Wydawniczy REBIS Sp. z o.o.
ul. Żmigrodzka 41/49
60-171 Poznań (PL)
tel: 61 867 81 40
email: rebis@rebis.com.pl


Szczegóły: 100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia - Opracowanie zbiorowe

Tytuł: 100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia
Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: Rebis
Kod paskowy: 9788383380636
ISBN: 978-83-8338-063-6
Tytuł oryginału: HBR at 100:The Most Influential and Innovative Articles from HBR's First Century
Tłumacz: Jóźwiak Bożena
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 512
Format: 15.0 x 22.5 cm
Oprawa: Twarda


Recenzje: 100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia - Opracowanie zbiorowe

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: