100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia

Książka

100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia

  • Wydawnictwo: Rebis
  • Rok wydania: 2023
  • ISBN: 978-83-8338-063-6
  • Ilość stron: 512
  • Format: 15.0 x 22.5 cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 79,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 79,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: 100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia - Opracowanie zbiorowe

Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania zebrane w jednym tomie!



„Harvard Business Review”
to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie istnienia pisma, przygotowaliśmy wybór najbardziej kluczowych artykułów. Ich autorzy, niekwestionowane autorytety oraz liderzy biznesu i zarządzania, na przestrzeni stulecia zabierają głos na prekursorskie tematy. Piszą m.in.:


  • Michael E. Porter o wpływie sił konkurencyjnych na strategię,

  • Clayton M. Christensen o przełomowej innowacji,

  • Tim Brown o myśleniu projektowym,

  • Linda A. Hill o stawaniu się szefem,

  • Daniel Goleman o inteligencji emocjonalnej,

  • Erik Brynjolfsson i Andrew McAfee o sztucznej inteligencji,

  • Robert Livingston o równości rasowej w pracy,

  • Amy C. Edmondson i Mark Mortensen o bezpieczeństwie psychicznym  w hybrydowym miejscu pracy,

  • Robert B. Cialdini o nauce perswazji,

  • W. Chan Kim i Renée Mauborgne o strategii błękitnego oceanu,

  • Gary Hamel i C.K. Prahalad o zamyśle strategicznym,

  • Peter F. Drucker o zarządzaniu sobą.


Bez względu na to, czy jesteś stałym czytelnikiem „Harvard Business Review”, czy spotykasz się z tym pismem po raz pierwszy, książka ta zapewni ci wszystko, czego potrzebujesz, by zrozumieć kluczowe koncepcje w dziedzinie biznesu i zarządzania.

Producent:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:

Podmiot odpowiedzialny:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:


Szczegóły: 100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia - Opracowanie zbiorowe

Tytuł: 100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia
Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: Rebis
Kod paskowy: 9788383380636
ISBN: 978-83-8338-063-6
Tytuł oryginału: HBR at 100:The Most Influential and Innovative Articles from HBR's First Century
Tłumacz: Jóźwiak Bożena
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 512
Format: 15.0 x 22.5 cm
Oprawa: Twarda


Recenzje: 100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia - Opracowanie zbiorowe

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: