100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia
Praca zbiorowa
100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia
Praca zbiorowa
- Wydawnictwo: Rebis
- Rok wydania: 2023
- ISBN: 978-83-8338-063-6
- Ilość stron: 512
- Format: 15.0 x 22.5 cm
- Oprawa: Twarda
Jutro (poniedziałek 2024-04-29)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: 100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia - Praca zbiorowa
Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania zebrane w jednym tomie!
„Harvard Business Review” to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie istnienia pisma, przygotowaliśmy wybór najbardziej kluczowych artykułów. Ich autorzy, niekwestionowane autorytety oraz liderzy biznesu i zarządzania, na przestrzeni stulecia zabierają głos na prekursorskie tematy. Piszą m.in.:
- Michael E. Porter o wpływie sił konkurencyjnych na strategię,
- Clayton M. Christensen o przełomowej innowacji,
- Tim Brown o myśleniu projektowym,
- Linda A. Hill o stawaniu się szefem,
- Daniel Goleman o inteligencji emocjonalnej,
- Erik Brynjolfsson i Andrew McAfee o sztucznej inteligencji,
- Robert Livingston o równości rasowej w pracy,
- Amy C. Edmondson i Mark Mortensen o bezpieczeństwie psychicznym w hybrydowym miejscu pracy,
- Robert B. Cialdini o nauce perswazji,
- W. Chan Kim i Renée Mauborgne o strategii błękitnego oceanu,
- Gary Hamel i C.K. Prahalad o zamyśle strategicznym,
- Peter F. Drucker o zarządzaniu sobą.
Bez względu na to, czy jesteś stałym czytelnikiem „Harvard Business Review”, czy spotykasz się z tym pismem po raz pierwszy, książka ta zapewni ci wszystko, czego potrzebujesz, by zrozumieć kluczowe koncepcje w dziedzinie biznesu i zarządzania.
Szczegóły: 100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia - Praca zbiorowa
Tytuł: 100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia
Autor: Praca zbiorowa
Wydawnictwo: Rebis
Kod paskowy: 9788383380636
ISBN: 978-83-8338-063-6
Tytuł oryginału: HBR at 100:The Most Influential and Innovative Articles from HBR's First Century
Tłumacz: Jóźwiak Bożena
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 512
Format: 15.0 x 22.5 cm
Oprawa: Twarda
Recenzje: 100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia - Praca zbiorowa
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Praca zbiorowa (20)
- Berlitz. Przewodnik praca w Wielkiej Brytanii (Langenscheidt) - Miękka
- Ku czci poległych lotników - oprawa twarda (Inwestycje) -
- Ku czci poległych lotników - oprawa miękka (Inwestycje) -
- Chwile przełomu. 25 wydarzeń, które zmieniły... (Bellona) -
- 40 lat minęło... Księga jubileuszowa Instytutu... (Aspra) -
- X-Tremely Fun - Aerobic Samba Latino... Vol.4 CD (ZYX Music) -
- Kolędy Tradycyjne CD (Gamma) -
- Jan Cybis (Zachęta) -
- Obecność węgierska (Zachęta) -
- Józef Łukomski. Rzeźba (Zachęta) -
- Tomasz Struk (Zachęta) -
- Dimensions variable (Zachęta) -
- Graficy / Printmarkers (Zachęta) -
- Na własną rękę. Absolwenci pracowni... (Zachęta) -
- Stanisław Fijałkowski. Folder (Zachęta) -
- Święty Andrzeju Bobolo uczyń nas mężnymi TW (Diecezjalne) -
- Święty Andrzeju Bobolo uczyń nas mężnymi BR (Diecezjalne) -
- Teczka odlotowe zabawy (Olesiejuk) -
- Kwartalnik Wyklęci nr 1(29)/2023 (Miles) -
- Eleni. Muzyka Twoje imię ma + CD (MTJ) -