UX writing Moc języka w produktach cyfrowych

Książka

UX writing
Moc języka w produktach cyfrowych

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2023
  • ISBN: 9788383222400
  • Ilość stron: 392
  • Format: 15.8x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 79,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 79,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: UX writing - Wojciech Aleksander

Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca!
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.
Tworzenie treści dla aplikacji wydaje się trudne ? i trochę tak jest. Jednak z właściwym wsparciem, na przykład takim jak ten poradnik, odpowiednio zadbasz o ludzkie emocje przy użyciu słów i klarownych komunikatów. Kto wie, może nabierzesz w tej sztuce takiej biegłości, że UX writing stanie się Twoim sposobem na zawodowe życie?
Uwaga! Ten poradnik powstał specjalnie z myślą o polskich realiach i tekstach polskojęzycznych, jednak większość zawartych tu wskazówek, o ile nie dotyczą stricte gramatyki polskiej, można bez problemu zastosować do produktów anglojęzycznych czy innych z kręgu kultury zachodniej.


Szczegóły: UX writing - Wojciech Aleksander

Tytuł: UX writing
Podtytuł: Moc języka w produktach cyfrowych
Autor: Wojciech Aleksander
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788383222400
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 392
Format: 15.8x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg


Recenzje: UX writing - Wojciech Aleksander

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: