Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2 Podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwa

,

Książka

Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2
Podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwa

,

  • Wydawnictwo: Rea
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788375440164
  • Ilość stron: 128
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 29,20 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 29,20 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2 - Duda Joanna, Krzywda Sebastian

Podręcznik przeznaczony dla uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa.

Zawarto w nim treści związane z obsługą konsumentów w lokalach gastronomicznych różnego typu ze szczególnym uwzględnieniem gastronomii hotelowej. Materiał podzielono na dwie części, zgodnie z dwuletnim cyklem kształcenia w zakresie obsługi konsumenta.

Część 1. przedstawia:
pojęcia związane z gastronomią otwartą i zamkniętą,
wizerunek zawodowy pracownika gastronomii z podkreśleniem strony etycznej zawodu,
różnego rodzaju sprzęt i jego zastosowanie,
technikę pracy osoby obsługującej konsumenta (np. noszenie tac i talerzy, rozliczenia kelnerskie).

W części 2. zagadnienia te uzupełniono i rozwinięto. Znajdują się w niej opisy techniki pracy, metod serwowania potraw i napojów oraz organizacji różnych przyjęć. Zaprezentowano też szczegółowo usługi związane z gastronomią w obiektach hotelarskich.

Liczne fotografie, ilustracje i schematy, o które wzbogacono obie części podręcznika, ułatwią uczniom opanowanie zasad postępowania i niezbędnych czynności. Pytania sprawdzające pomogą usystematyzować zdobytą wiedzę.

Podręcznik opracowano zgodnie z podstawą programową i standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa.


Szczegóły: Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2 - Duda Joanna, Krzywda Sebastian

Tytuł: Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2
Podtytuł: Podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwa
Autor: Duda Joanna, Krzywda Sebastian
Wydawnictwo: Rea
ISBN: 9788375440164
Kategoria: Podręczniki
Szkoła branżowa I stopnia » Klasa 2
Szkoła branżowa I stopnia » Klasa 3

MEN: 13/2008
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 128
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.225 kg


Recenzje: Obsługa konsumenta w hotelarstwie część 2 - Duda Joanna, Krzywda Sebastian

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×