Zarządzanie kampanią reklamową PGF.08 cz.2

Zarządzanie kampanią reklamową PGF.08 cz.2

  • Producent: WSiP
  • Rok produkcji: 2024
  • ISBN: 9788302218637
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 80,60 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 80,60 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie kampanią reklamową PGF.08 cz.2 - Opracowanie zbiorowe

Zarządzanie kampanią reklamową. Kwalifikacja PGF.08. Część 2

Druga część popularnego podręcznika Zarządzanie kampanią reklamową. Kwalifikacja PGF.08. zapoznaje z najważniejszymi zagadnieniami niezbędnymi dla osób uczących się w zawodzie technik reklamy.

Podręcznik opisuje różnorodne badania marketingowe, umożliwiając samodzielne opracowanie wyników, prezentację wyciągniętych wniosków oraz weryfikację kampanii reklamowych. Publikacja przedstawia również kryteria konkursów na rynku reklamy i zachęca do wzięcia w nich udziału i rozwijania w ten sposób praktycznych umiejętności zawodowych. Pomaga pozyskać podstawową wiedzą na temat tego, jak funkcjonuje branża reklamy.

Podręcznik jest napisany współczesnym językiem, co znacząco ułatwia zrozumienie trudnych zagadnień. Treść wzbogacona została realistycznymi zdjęciami przedstawiającymi różne formy reklam. Zawiera liczne przykłady i ciekawostki oparte na zagadnieniach marketingowych i aktualnych wydarzeń z branży, które zachęcają do pracy z podręcznikiem. Pod kodami QR umieszczone zostały materiały, które uatrakcyjniają naukę filmy oraz odnośniki do stron internetowych


Kraj produkcji: Polska

Producent:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Aleje Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa (PL)
tel: 801220555
email: [email protected]


Szczegóły: Zarządzanie kampanią reklamową PGF.08 cz.2 - Opracowanie zbiorowe

Tytuł: Zarządzanie kampanią reklamową PGF.08 cz.2
Autor: Opracowanie zbiorowe
Producent: WSiP
ISBN: 9788302218637
Rok produkcji: 2024


Recenzje: Zarządzanie kampanią reklamową PGF.08 cz.2 - Opracowanie zbiorowe

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×