Nowe zasady marketingu i PR Jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów i

Książka

Nowe zasady marketingu i PR
Jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów i

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788376015668
  • Ilość stron: 284
  • Format: 17.0x24.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 63,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 63,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Nowe zasady marketingu i PR - Scott David Meerman

W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, w którym ludzie komunikują się ze sobą przede wszystkim za pomocą internetu, tradycyjnie pojmowane marketing i public relations są już nieskuteczne. Organizacje - od korporacji transnarodowych po stowarzyszenia charytatywne - chcąc odnieść sukces, muszą kontaktować się z klientem przez sieć.

Autor, który sam odniósł sukces dzięki znajomości "nowych zasad gry", przedstawia fascynujące przypadki organizacji i osób potrafiących odnaleźć się w tym wirtualnym świecie, gdzie o karierze może zdecydować zamieszczenie intrygującego filmu na YouTube.

To książka nie tylko dla marketerów i specjalistów od PR, którzy muszą orientować się w nowych trendach w komunikacji. To również porywająca lektura dla wszystkich, którzy innowacje traktują jako nieodłączny element naszej rzeczywistości


Szczegóły: Nowe zasady marketingu i PR - Scott David Meerman

Tytuł: Nowe zasady marketingu i PR
Podtytuł: Jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów i
Autor: Scott David Meerman
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: DLA LIDERÓW BIZNESU
ISBN: 9788376015668
Tłumacz: Werbanowska Marta
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 284
Format: 17.0x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.57 kg


Recenzje: Nowe zasady marketingu i PR - Scott David Meerman

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: