Nowe zasady marketingu i PR Jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów i
Scott David Meerman
Nowe zasady marketingu i PR
Jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów i
Scott David Meerman
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788376015668
- Ilość stron: 284
- Format: 17.0x24.5cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Nowe zasady marketingu i PR - Scott David Meerman
W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, w którym ludzie komunikują się ze sobą przede wszystkim za pomocą internetu, tradycyjnie pojmowane marketing i public relations są już nieskuteczne. Organizacje - od korporacji transnarodowych po stowarzyszenia charytatywne - chcąc odnieść sukces, muszą kontaktować się z klientem przez sieć.
Autor, który sam odniósł sukces dzięki znajomości "nowych zasad gry", przedstawia fascynujące przypadki organizacji i osób potrafiących odnaleźć się w tym wirtualnym świecie, gdzie o karierze może zdecydować zamieszczenie intrygującego filmu na YouTube.
To książka nie tylko dla marketerów i specjalistów od PR, którzy muszą orientować się w nowych trendach w komunikacji. To również porywająca lektura dla wszystkich, którzy innowacje traktują jako nieodłączny element naszej rzeczywistości
Szczegóły: Nowe zasady marketingu i PR - Scott David Meerman
Tytuł: Nowe zasady marketingu i PR
Podtytuł: Jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów i
Autor: Scott David Meerman
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Dla liderów biznesu
ISBN: 9788376015668
Tłumacz: Werbanowska Marta
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 284
Format: 17.0x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.57 kg