Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?
Monika Boguszewicz-Kreft
Marketing doświadczeń.
Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?
Monika Boguszewicz-Kreft
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2024
- ISBN: 9788381029124
- Ilość stron: 301
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Marketing doświadczeń. - Monika Boguszewicz-Kreft
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski.
Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów:
• o szybko zmieniających się wymaganiach,
• pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany,
• dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju.
W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności.
To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Bo nigdy jeszcze wiedza z psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu.
W marketingu doświadczeń:
• oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów,
• traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości,
• stosuje nowatorskie metody zarządcze.
Ukazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę.
Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.
Szczegóły: Marketing doświadczeń. - Monika Boguszewicz-Kreft
Tytuł: Marketing doświadczeń.
Podtytuł: Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?
Autor: Monika Boguszewicz-Kreft
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381029124
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 301
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.478 kg