Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?

Książka

Marketing doświadczeń
Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788375565560
  • Ilość stron: 302
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 58,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 58,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing doświadczeń - Boguszewicz-Kreft Monika

Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski. Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów: - o szybko zmieniających się wymaganiach, - pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany, - dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju. W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności. To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Nigdy bowiem jeszcze wiedza psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu. W marketingu doświadczeń: - oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów, - traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości, - stosuje nowatorskie metody zarządcze. Pokazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disney'a, na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę.


Szczegóły: Marketing doświadczeń - Boguszewicz-Kreft Monika

Tytuł: Marketing doświadczeń
Podtytuł: Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?
Autor: Boguszewicz-Kreft Monika
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788375565560
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 302
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.5 kg


Recenzje: Marketing doświadczeń - Boguszewicz-Kreft Monika

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: