Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Książka

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788376018904
  • Ilość stron: 172
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - Mruk Henryk

Prezentowana publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na rynku usług medycznych, koncepcję marketingowego zarządzania gabinetem, a także elementy konieczne do jego efektywnego wdrożenia, takie jak: wiedza na temat potrzeb i zachowań pacjentów, umiejętność tworzenia oraz zarządzania wizerunkiem i marką placówki, kształtowania cen, komunikowania się z podmiotami otoczenia czy prowadzenia negocjacji.

Książka adresowana jest przede wszystkim do osób prowadzących lub pragnących założyć własny gabinet medyczny, które kierują się zasadą tworzenia partnerskich relacji między gabinetami a pacjentami, a także do wszystkich zajmujących się teorią zarządzania w służbie zdrowia.


Szczegóły: Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - Mruk Henryk

Tytuł: Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych
Autor: Mruk Henryk
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: PORADNIKI BRANŻOWE
ISBN: 9788376018904
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 172
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.17 kg


Recenzje: Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - Mruk Henryk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×