Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych
Mruk Henryk
Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych
Mruk Henryk
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788376018904
- Ilość stron: 172
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - Mruk Henryk
Prezentowana publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na rynku usług medycznych, koncepcję marketingowego zarządzania gabinetem, a także elementy konieczne do jego efektywnego wdrożenia, takie jak: wiedza na temat potrzeb i zachowań pacjentów, umiejętność tworzenia oraz zarządzania wizerunkiem i marką placówki, kształtowania cen, komunikowania się z podmiotami otoczenia czy prowadzenia negocjacji.
Książka adresowana jest przede wszystkim do osób prowadzących lub pragnących założyć własny gabinet medyczny, które kierują się zasadą tworzenia partnerskich relacji między gabinetami a pacjentami, a także do wszystkich zajmujących się teorią zarządzania w służbie zdrowia.Producent:
Wolters Kluwer Polska sp. z o.o
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa (PL)
tel: +48 801 04 45 45
email: [email protected]
Szczegóły: Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - Mruk Henryk
Tytuł: Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych
Autor: Mruk Henryk
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: PORADNIKI BRANŻOWE
ISBN: 9788376018904
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 172
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.17 kg