Private Banking marketing jakość sprzedaż
Bednarska-Olejniczak Dorota
Private Banking marketing jakość sprzedaż
Bednarska-Olejniczak Dorota
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788375562569
- Ilość stron: 262
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Private Banking marketing jakość sprzedaż - Bednarska-Olejniczak Dorota
Private banking - bankowość dedykowana zamożnym klientom indywidualnym jest jednym z najmłodszych i najintensywniej rozwijających się obszarów działań banków w Polsce. Wyznacznikiem sukcesu w działalności banków w tym perspektywicznym segmencie jest m.in. umiejętność takiego prowadzenia działań marketingowych i obsługi klienta, które pozwalają na zbudowanie jego lojalności, co w efekcie przekłada się na wzrost rentowności. Pierwszym krokiem w tworzeniu lojalności jest zapewnienie przez bank wysokiej jakości usług, która z kolei przyczynia się do odczuwania przez klienta satysfakcji. W związku z tym powstają pytania: Co dla klienta private banking oznacza wysoka jakość? Które elementy procesu usługowego w znaczący sposób wpływają na odczuwanie zadowolenia ze świadczonych usług? W jaki sposób banki świadczące usługi private banking powinny zarządzać jakością swoich usług? Czy jakość usług private banking świadczonych obecnie na polskim rynku jest zgodna z oczekiwaniami klientów?
Czy osobiści doradcy klientów, mający z nimi najbliższy kontakt, trafnie oceniają stopień zaspokojenia ich potrzeb? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi udziela niniejsza książka.
Szczegóły: Private Banking marketing jakość sprzedaż - Bednarska-Olejniczak Dorota
Tytuł: Private Banking marketing jakość sprzedaż
Autor: Bednarska-Olejniczak Dorota
Wydawnictwo: CeDeWu
Seria: PLATINIUM
ISBN: 9788375562569
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 262
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg