Strategie zarządzania na rynku mediów
Kung Lucy
Strategie zarządzania na rynku mediów
Kung Lucy
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788326411335
- Ilość stron: 320
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Strategie zarządzania na rynku mediów - Kung Lucy
Strategie zarządzania na rynku mediów to wyjątkowo ciekawa lektura. Autorka wtajemnicza czytelników w koncepcje zarządzania, ukazując ich znaczenie dla wielu sektorów przemysłu medialnego - telewizji, radia, prasy, branży muzycznej, filmowej i wydawniczej. Każde zagadnienie teoretyczne popiera przykładami z działalności takich gigantów, jak: BBC, Endemol czy CNN.
Dzięki niniejszej książce dowiesz się, jak zarządzać na rynku mediów.
Zestawienie teorii zarządzania z kluczowymi zagadnieniami związanymi z przemysłem medialnym sprawia, że ta książka jest godna polecenia szefom spółek medialnych, wydawcom, kierownikom produkcji, studentom szkót artystycznych i ekonomicznych.
Szczegóły: Strategie zarządzania na rynku mediów - Kung Lucy
Tytuł: Strategie zarządzania na rynku mediów
Autor: Kung Lucy
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788326411335
Tytuł oryginału: Strategic Management in the Media. Theory to practice
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Jabłoński Paweł
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 320
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.47 kg