Strategie zarządzania na rynku mediów

Książka

Strategie zarządzania na rynku mediów

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788326411335
  • Ilość stron: 320
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 72,45 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 72,45 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Strategie zarządzania na rynku mediów - Kung Lucy

Strategie zarządzania na rynku mediów to wyjątkowo ciekawa lektura. Autorka wtajemnicza czytelników w koncepcje zarządzania, ukazując ich znaczenie dla wielu sektorów przemysłu medialnego - telewizji, radia, prasy, branży muzycznej, filmowej i wydawniczej. Każde zagadnienie teoretyczne popiera przykładami z działalności takich gigantów, jak: BBC, Endemol czy CNN.



Dzięki niniejszej książce dowiesz się, jak zarządzać na rynku mediów.



Zestawienie teorii zarządzania z kluczowymi zagadnieniami związanymi z przemysłem medialnym sprawia, że ta książka jest godna polecenia szefom spółek medialnych, wydawcom, kierownikom produkcji, studentom szkót artystycznych i ekonomicznych.


Szczegóły: Strategie zarządzania na rynku mediów - Kung Lucy

Tytuł: Strategie zarządzania na rynku mediów
Autor: Kung Lucy
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788326411335
Tytuł oryginału: Strategic Management in the Media. Theory to practice
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Jabłoński Paweł
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 320
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.47 kg


Recenzje: Strategie zarządzania na rynku mediów - Kung Lucy

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×