Repozycjonowanie Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu

,

Książka

Repozycjonowanie
Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu

,

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788320819335
  • Ilość stron: 182
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 44,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Repozycjonowanie - Trout Jack, Rivkin Steve

Autorzy Jack Trout i Steve Rivkin wybitni eksperci w dziedzinie marketingu podpowiadają przedsiębiorcom, jak przetrwać kryzys i pokonać konkurencję. Ich receptą na sukces jest repozycjonowanie, nawiązujące do koncepcji pozycjonowania, którą Jack Trout opracował wiele lat temu. Pokazują oni, jak umiejętnie stosować znane od lat narzędzia marketingu z uwzględnieniem zmian we współczesnej gospodarce. Autorzy proponują spojrzenie na działalność przedsiębiorstwa z nowej perspektywy, wskazanie jego mocnych stron i opracowanie skutecznej strategii. Wiąże się to ze zmianą dotychczasowej działalności marketingowej. Swoje rozważania ilustrują interesującymi przykładami.

Książka jest adresowana do kadry zarządzającej przedsiębiorstw, pracowników firm konsultingowych i agencji PR oraz studentów uczelni ekonomicznych.


Szczegóły: Repozycjonowanie - Trout Jack, Rivkin Steve

Tytuł: Repozycjonowanie
Podtytuł: Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu
Autor: Trout Jack, Rivkin Steve
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320819335
Tytuł oryginału: Repositioning. The new battle for your mind
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Solecki Bogusław
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 182
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg


Recenzje: Repozycjonowanie - Trout Jack, Rivkin Steve

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: