Repozycjonowanie Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu
Trout Jack, Rivkin Steve
Repozycjonowanie
Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu
Trout Jack, Rivkin Steve
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788320819335
- Ilość stron: 182
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Repozycjonowanie - Trout Jack, Rivkin Steve
Autorzy Jack Trout i Steve Rivkin wybitni eksperci w dziedzinie marketingu podpowiadają przedsiębiorcom, jak przetrwać kryzys i pokonać konkurencję. Ich receptą na sukces jest repozycjonowanie, nawiązujące do koncepcji pozycjonowania, którą Jack Trout opracował wiele lat temu. Pokazują oni, jak umiejętnie stosować znane od lat narzędzia marketingu z uwzględnieniem zmian we współczesnej gospodarce. Autorzy proponują spojrzenie na działalność przedsiębiorstwa z nowej perspektywy, wskazanie jego mocnych stron i opracowanie skutecznej strategii. Wiąże się to ze zmianą dotychczasowej działalności marketingowej. Swoje rozważania ilustrują interesującymi przykładami.
Książka jest adresowana do kadry zarządzającej przedsiębiorstw, pracowników firm konsultingowych i agencji PR oraz studentów uczelni ekonomicznych.
Szczegóły: Repozycjonowanie - Trout Jack, Rivkin Steve
Tytuł: Repozycjonowanie
Podtytuł: Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu
Autor: Trout Jack, Rivkin Steve
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320819335
Tytuł oryginału: Repositioning. The new battle for your mind
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Solecki Bogusław
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 182
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg