Strategie produktu Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową
Rutkowski Ireneusz P.
Strategie produktu
Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową
Rutkowski Ireneusz P.
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788320819359
- Ilość stron: 380
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Strategie produktu - Rutkowski Ireneusz P.
Przez zbudowanie właściwej strategii produktu firma może kształtować swoja teraźniejszość i kreować przyszłość. Dlatego Autor książki, prof. Ireneusz P. Rutkowski, skoncentrował swoje rozwiązania na:
analizie miejsca produktu w marketingu strategicznym,
elementach strategii produktu,
metodach analizy i oceny oferty produktowej,
strategiach dotychczasowego i nowego produktu.
Zaproponowany układ tematyczny książki ułatwi Czytelnikowi zrozumienie natury strategii produktu oraz procedur jej tworzenia i wdrażania.
Książka powinna zainteresować studentów uczelni ekonomicznych i technicznych, kadrę kierowniczą firm i menedżerów zajmujących się rozwojem i wprowadzaniem na rynek nowych produktów.
Szczegóły: Strategie produktu - Rutkowski Ireneusz P.
Tytuł: Strategie produktu
Podtytuł: Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową
Autor: Rutkowski Ireneusz P.
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320819359
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 380
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.6 kg