Reklama Teoria projektu

Książka

Reklama Teoria projektu

  • Wydawnictwo: Dr Lex
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788361448174
  • Ilość stron: 258
  • Format: 15.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 66,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 66,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Reklama Teoria projektu - Wacław Śmid

Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.


Szczegóły: Reklama Teoria projektu - Wacław Śmid

Tytuł: Reklama Teoria projektu
Autor: Wacław Śmid
Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788361448174
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 258
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg


Recenzje: Reklama Teoria projektu - Wacław Śmid

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: