Reklama Teoria projektu
Wacław Śmid
Reklama Teoria projektu
Wacław Śmid
- Wydawnictwo: Dr Lex
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788361448174
- Ilość stron: 258
- Format: 15.0x21.0cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena
66,00 PLN
Opis: Reklama Teoria projektu - Wacław Śmid
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.
Szczegóły: Reklama Teoria projektu - Wacław Śmid
Tytuł: Reklama Teoria projektu
Autor: Wacław Śmid
Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788361448174
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 258
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg