Marketing usług hotelarskich Poradnik metodyczny

Książka

Marketing usług hotelarskich Poradnik metodyczny

  • Wydawnictwo: Rea
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788375440843
  • Ilość stron: 64
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 15,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 15,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing usług hotelarskich Poradnik metodyczny - Stefański Adam

Niniejsza pozycja przeznaczona jest dla nauczycieli przedmiotu marketing usług hotelarskich w technikum hotelarskim. Poradnik został opracowany na podstawie podręcznika Marketing usług hotelarskich, zgodnie z nowym programem nauczania.
W poradniku przedstawiono plan wynikowy, wskazano materiały przydatne do realizacji poszczególnych zagadnień, propozycje ćwiczeń, które mają na celu wykształcenie u uczniów umiejętności praktycznych oraz przykładowe scenariusze wybranych lekcji i przykładowe testy z rozwiązaniami.


Szczegóły: Marketing usług hotelarskich Poradnik metodyczny - Stefański Adam

Tytuł: Marketing usług hotelarskich Poradnik metodyczny
Autor: Stefański Adam
Wydawnictwo: Rea
ISBN: 9788375440843
Kategoria: Podręczniki
Szkoła branżowa I stopnia » Klasa 1
Szkoła branżowa I stopnia » Klasa 2
Szkoła branżowa I stopnia » Klasa 3

Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 64
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.12 kg


Recenzje: Marketing usług hotelarskich Poradnik metodyczny - Stefański Adam

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×