Media masowe w praktyce społecznej

Książka

Media masowe w praktyce społecznej

  • Wydawnictwo: Aspra
  • Rok wydania: 2007
  • ISBN: 9788375450927
  • Ilość stron: 348
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Media masowe w praktyce społecznej

Środki masowego przekazu (media masowe) już od kilku stuleci stanowią ważny i trwały element społeczno-politycznego krajobrazu, przede wszystkim w państwach demokratycznych, gdzie pełnią liczne istotne funkcje systemowe. Zrodzone formalnie w XVII stuleciu, przeżywają dzisiaj okres burzliwego rozwoju, który rozpoczął sie w początkach minionego wieku, a to w związku z pojawieniem się nowych, elektronicznych form przekazu informacji: radiofonii, telewizji, a ostatnio także związanego z narodzinami i rozkwitem Internetu.



Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.


Szczegóły: Media masowe w praktyce społecznej

Tytuł: Media masowe w praktyce społecznej
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375450927
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 348
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.55 kg


Recenzje: Media masowe w praktyce społecznej

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×