Grywalizacja Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Paweł Tkaczyk
Grywalizacja
Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Paweł Tkaczyk
- Wydawnictwo: Onepress
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788324636242
- Ilość stron: 160
- Format: 14.0x21.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Grywalizacja - Paweł Tkaczyk
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię? Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku. Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
Szczegóły: Grywalizacja - Paweł Tkaczyk
Tytuł: Grywalizacja
Podtytuł: Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
Autor: Paweł Tkaczyk
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788324636242
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 160
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.22 kg
Recenzje: Grywalizacja - Paweł Tkaczyk
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Paweł Tkaczyk (7)
- Narratologia (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Wizyta pana doktora + CD w.2021 (Astrum) -
- Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (Onepress) - Miękka
- Marketing. (Poltext) - Miękka ze skrzydełkami
- Jan Paweł II Pielgrzymka do Polski 1979 (ZIN ZIN PRESS) - miękka
- GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (Onepress) - Miękka