Jak być dobrym sprzedawcą Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi
Daniel H. Pink
Jak być dobrym sprzedawcą
Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi
Daniel H. Pink
- Wydawnictwo: Studio Emka
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788363773762
- Ilość stron: 296
- Format: 14.5x22.5cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Jutro (piątek 2024-11-22)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Jak być dobrym sprzedawcą - Daniel H. Pink
Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą ? a także niespodziewanie przydatną ? nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakłaniają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi. "Jak być dobrym sprzedawcą" proponuje nowe spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje ? często sprzeczne z intuicją ? spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejścia skutecznego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę ?zawsze finalizuj transakcję?), wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najlepszymi sprzedawcami, i pokazuje, że wskazanie ludziom sposobu działania często więcej znaczy, niż zmiana ich sposobu myślenia. W trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady lepszego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym, oraz wiele innych praktycznych spraw. W rezultacie powstała wnikliwa i użyteczna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu.
Szczegóły: Jak być dobrym sprzedawcą - Daniel H. Pink
Tytuł: Jak być dobrym sprzedawcą
Podtytuł: Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi
Autor: Daniel H. Pink
Wydawnictwo: Studio Emka
ISBN: 9788363773762
Tytuł oryginału: To sell is human
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Tiropolski Witold
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 296
Format: 14.5x22.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.43 kg
Recenzje: Jak być dobrym sprzedawcą - Daniel H. Pink
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Daniel H. Pink (19)
- Drive (Studio Emka) - Miękka ze skrzydełkami
- Jak być dobrym sprzedawcą (Studio Emka) - Miękka ze skrzydełkami
- The Art of People (Portfolio Penguin) - miękka
- Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- Esencjalista. Mniej, ale lepiej (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- IQ Wzrostu (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów (MT Biznes) - miękka ze skrzydełkami
- Firma bez strachu. Jak zbudować kulturę organizacyjną, w której bezpiecznie jest wyrażać pomysły, zadawać pytania i przyznawać się do błędów (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- Moja praca, moja pasja. Zadbaj o udane życie zawodowe (Studio Emka) - broszurowa
- Upór. Potęga pasji i wytrwałości (Galaktyka) - Miękka
- To proste. (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- Jak zmieniać (Insignis) - Miękka
- Rozłam w rodzinie. Jak uzdrowić relacje z bliskimi (Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego) - Miękka ze skrzydełkami
- Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA. (MT Biznes) - Miękka
- Żałować czy nie żałować? (Studio Emka) - oprawa broszurowa
- Wielki potencjał (Studio Emka) - Miękka ze skrzydełkami
- Jak NIE stracić przyjaciół i NIE zrażać do siebie ludzi (Laurum) - Miękka ze skrzydełkami
- Prowadź do zwycięstwa. Silne, skuteczne i wpływowe przywództwo niezależnie od środowiska (Studio Emka) - Miękka ze skrzydełkami
- Wróć do gry. Jak psychologia sportu pomoże ci dać z siebie wszystko w kluczowych momentach (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami