Jak być dobrym sprzedawcą Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi

Książka

Jak być dobrym sprzedawcą
Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi

  • Wydawnictwo: Studio Emka
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788363773762
  • Ilość stron: 296
  • Format: 14.5x22.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 39,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Jak być dobrym sprzedawcą - Daniel H. Pink

Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą ? a także niespodziewanie przydatną ? nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakłaniają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi. "Jak być dobrym sprzedawcą" proponuje nowe spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje ? często sprzeczne z intuicją ? spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejścia skutecznego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę ?zawsze finalizuj transakcję?), wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najlepszymi sprzedawcami, i pokazuje, że wskazanie ludziom sposobu działania często więcej znaczy, niż zmiana ich sposobu myślenia. W trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady lepszego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym, oraz wiele innych praktycznych spraw. W rezultacie powstała wnikliwa i użyteczna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu.

Kraj produkcji: Polska

Producent:
Wydawnictwo Studio Emka
Zapłocie 32 C
02-970 Warszawa (Polska)
tel: 507780504
email: wydawnictwo@studioemka.com.pl


Szczegóły: Jak być dobrym sprzedawcą - Daniel H. Pink

Tytuł: Jak być dobrym sprzedawcą
Podtytuł: Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi
Autor: Daniel H. Pink
Wydawnictwo: Studio Emka
ISBN: 9788363773762
Tytuł oryginału: To sell is human
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Tiropolski Witold
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 296
Format: 14.5x22.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.43 kg


Recenzje: Jak być dobrym sprzedawcą - Daniel H. Pink

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Daniel H. Pink (20)