Polski e-konsument typologia, zachowania
Magdalena Jaciow, Robert Wolny
Polski e-konsument typologia, zachowania
Magdalena Jaciow, Robert Wolny
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788324634026
- Ilość stron: 191
- Format: 18.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Polski e-konsument typologia, zachowania - Magdalena Jaciow, Robert Wolny
E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.
Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.
Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.
W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
1. KIM JEST e-konsument Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
2. CO KUPUJE e-konsument Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
3. DLACZEGO KUPUJE w internecie Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
4. JAK KUPUJE Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
5. GDZIE KUPUJE W sklepie internetowym czy na aukcji Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu
Szczegóły: Polski e-konsument typologia, zachowania - Magdalena Jaciow, Robert Wolny
Tytuł: Polski e-konsument typologia, zachowania
Autor: Magdalena Jaciow, Robert Wolny
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324634026
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 191
Format: 18.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg