Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? Błyskotliwość to za mało!

Książka

Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?
Błyskotliwość to za mało!

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2006
  • ISBN: 9788324601127
  • Ilość stron: 160
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 37,10 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 37,10 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - Haig Matt

Twoja firma już jest w internecie, czy tego chcesz, czy nie.

Wykorzystaj to jak najlepiej



Klucz do sukcesu w sieci: budowanie e-marki, rozpoznanie ukrytych kosztów działalności internetowej, zapewnienie bezpieczeństwa transakcji

Studium przypadku: zwycięzcy i ofiary internetowej gorączki złota

Nowe zasady prowadzenia firmy w erze klikokracji



Dlaczego niektóre strony tworzone w garażu przez grupy zapaleńców podbijają świat, a milionowe inwestycje internetowe upadają Czy istnieje jakiś schemat sukcesu firmy internetowej Oczywiście, i to niejeden, tyle że nie ma sensu powielać go w prosty sposób -- sukces Amazon.com nie oznacza, że zarobisz miliony, jeśli otworzysz e-księgarnię. Pomysł może wypalić, pod warunkiem że dostosujesz go do swojej branży, firmy, budżetu i rynku. Krótko mówiąc, jeśli chcesz zarobić na internecie, potrzebujesz własnej strategii e-biznesu.



Celem Twojej strategii e-biznesu nie musi być podbój świata. Być może będziesz używać internetu do zdobywania informacji o rynku. Może potrzebujesz bazy adresów i skrzynki e-mailowej, aby szybciej i taniej pozyskiwać klientów. A może chciałbyś wzbogacić podstawową działalność firmy o wymiar elektroniczny Już teraz Twoja firma jest w sieci: wysyłasz e-maile, dostajesz oferty drogą elektroniczną, a część Twoich klientów robi zakupy przez internet. Wykorzystaj to do własnych celów. Ale najpierw przeczytaj tę książkę i dowiedz się więcej o e-biznesie.



Badanie rynku internetowego

Dystrybucja produktów w sieci: programy partnerskie i strategie cenowe

Marketing w sieci: jak zaistnieć w wyszukiwarkach www, zbierać adresy klientów i mierzyć skuteczność e-promocji

Transakcje internetowe: systemy płatności online, bezpieczeństwo

Zasady projektowania stron www

Technologie przyszłości: portale głosowe, P2P, XML, 3G,


Szczegóły: Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - Haig Matt

Tytuł: Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu?
Podtytuł: Błyskotliwość to za mało!
Autor: Haig Matt
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324601127
Tytuł oryginału: How come you don't have an e-bisiness strategy?
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Działowski Maciej
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 160
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.2 kg


Recenzje: Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu? - Haig Matt

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×