Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta
Jakub Woźniak
Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta
Jakub Woźniak
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788324656622
- Ilość stron: 232
- Format: 14.0x21.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta - Jakub Woźniak
Wygraj wojnę o umysł klienta
instrukcja obsługi umysłu na zakupach
Idziesz ulicą. Nagle dostrzegasz żółtą walizkę leżącą nieopodal. Rozglądasz się, podchodzisz i otwierasz ją ostrożnie. W środku widzisz jakieś papiery i plik banknotów! Uśmiechasz się i zastanawiasz, co z nimi zrobić
Mózg nie znosi pustki. Dlatego umieścił tę sytuację na znanej Ci ulicy. Ustalił też pogodę, porę dnia i roku. A nawet dodał zakończenie tej historii :) Niedługo zrobi Ci też kawał: będziesz odnosić wrażenie, że to Twoje prawdziwe wspomnienie. Dlaczego Bo zapamiętywaniem doświadczeń i tego, skąd one pochodzą, zajmują się różne części mózgu. Dzięki temu jakiś znany z telewizji produkt możesz trzymać w ręce pierwszy raz w życiu, a jednocześnie czuć się tak, jakby był w Twoim domu od wieków. To prawdziwa neuromagia.
Neuromarketing 2.0 to efekt kilku lat wnikliwych obserwacji i analiz. Z chirurgiczną precyzją pokaże Ci, jak neuron po neuronie zdobyć umysł klienta.
Neurobranding. Dowiesz się, jak skonstruować nieśmiertelną i zapewniającą stabilność duszę marki oraz dać jej atrakcyjne, zmienne i intrygujące ciało by kreować marki tak spójne i ciekawe, że nikt im się nie oprze.
Neurowriting - opowiadanie poruszających historii. Osiągniesz mistrzostwo w natychmiastowym motywowaniu swoich odbiorców do zakupu dzięki wplataniu w swoje marketingowe opowieści ukrytej historii rdzennej (ang. core story) i maskującej ją historii powierzchniowej (ang. surface story).
Neurodesign - projektowanie skutecznej komunikacji sensorycznej. Nauczysz się modyfikować zmysłowe parametry swoich komunikatów (np. jasność i kolory zdjęć, formatowanie tekstu, tempo muzyki itd.) tak, by uzyskać maksymalne efekty perswazyjne.
Neurolingwistyka. Odkryjesz, jak gramatyczne formy wyrazów czy związki frazeologiczne żywo wpływają na wyobraźnię odbiorców.
Szczegóły: Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta - Jakub Woźniak
Tytuł: Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta
Autor: Jakub Woźniak
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324656622
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 232
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg