Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta

Książka

Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788324656622
  • Ilość stron: 232
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta - Jakub Woźniak

Wygraj wojnę o umysł klienta

instrukcja obsługi umysłu na zakupach



Idziesz ulicą. Nagle dostrzegasz żółtą walizkę leżącą nieopodal. Rozglądasz się, podchodzisz i otwierasz ją ostrożnie. W środku widzisz jakieś papiery i plik banknotów! Uśmiechasz się i zastanawiasz, co z nimi zrobić

Mózg nie znosi pustki. Dlatego umieścił tę sytuację na znanej Ci ulicy. Ustalił też pogodę, porę dnia i roku. A nawet dodał zakończenie tej historii :) Niedługo zrobi Ci też kawał: będziesz odnosić wrażenie, że to Twoje prawdziwe wspomnienie. Dlaczego Bo zapamiętywaniem doświadczeń i tego, skąd one pochodzą, zajmują się różne części mózgu. Dzięki temu jakiś znany z telewizji produkt możesz trzymać w ręce pierwszy raz w życiu, a jednocześnie czuć się tak, jakby był w Twoim domu od wieków. To prawdziwa neuromagia.

Neuromarketing 2.0 to efekt kilku lat wnikliwych obserwacji i analiz. Z chirurgiczną precyzją pokaże Ci, jak neuron po neuronie zdobyć umysł klienta.

Neurobranding. Dowiesz się, jak skonstruować nieśmiertelną i zapewniającą stabilność duszę marki oraz dać jej atrakcyjne, zmienne i intrygujące ciało by kreować marki tak spójne i ciekawe, że nikt im się nie oprze.

Neurowriting - opowiadanie poruszających historii. Osiągniesz mistrzostwo w natychmiastowym motywowaniu swoich odbiorców do zakupu dzięki wplataniu w swoje marketingowe opowieści ukrytej historii rdzennej (ang. core story) i maskującej ją historii powierzchniowej (ang. surface story).

Neurodesign - projektowanie skutecznej komunikacji sensorycznej. Nauczysz się modyfikować zmysłowe parametry swoich komunikatów (np. jasność i kolory zdjęć, formatowanie tekstu, tempo muzyki itd.) tak, by uzyskać maksymalne efekty perswazyjne.

Neurolingwistyka. Odkryjesz, jak gramatyczne formy wyrazów czy związki frazeologiczne żywo wpływają na wyobraźnię odbiorców.


Szczegóły: Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta - Jakub Woźniak

Tytuł: Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta
Autor: Jakub Woźniak
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324656622
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 232
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg


Recenzje: Neuromarketing 2.0. Wygraj wojnę o umysł klienta - Jakub Woźniak

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: