Marketing doświadczeń Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy
Skowronek Iwona
Marketing doświadczeń
Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy
Skowronek Iwona
- Wydawnictwo: Poltext
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788375612448
- Ilość stron: 286
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing doświadczeń - Skowronek Iwona
W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym.
Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez:
-zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń
-wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta
-dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences)
-budowę emocjonalnych podstaw lojalności
-wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie
Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia współczesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujęcie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarządzania firmą. Problematyka tworzenia i zarządzania wizerunkiem firm oraz marketingu doświadczeń jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiębiorstw, którzy tworzą lub mają wpływ na ich strategie.
prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szczegóły: Marketing doświadczeń - Skowronek Iwona
Tytuł: Marketing doświadczeń
Podtytuł: Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy
Autor: Skowronek Iwona
Wydawnictwo: Poltext
Seria: INSTYTUT ZARZĄDZANIA WARTOŚCIĄ SGH
ISBN: 9788375612448
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 286
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.48 kg