Dobro popłaca Inicjatywy marketingowe i korporacyjne, dzięki którym świat staje się lepszy? a zyski rosną

, ,

Książka

Dobro popłaca
Inicjatywy marketingowe i korporacyjne, dzięki którym świat staje się lepszy? a zyski rosną

, ,

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788377463994
  • Ilość stron: 328
  • Format: 15.8x23.3cm
  • Oprawa: Twarda z obwolutą
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Dobro popłaca - Kotler Philip, David Hessekiel, Nancy R. Lee

Ludzi łączących działalność charytatywną i komercyjną przedstawia się często bądź to jako oportunistów, którzy cynicznie wykorzystują potencjał działalności non profit, bądź jako kierujących się wizją przedsiębiorców społecznych, upatrujących w działalności handlowej zła koniecznego i środka na drodze do tworzenia lepszego świata. Dobro popłaca! to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi, którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu.
Marketing sprawy to dziś coś więcej niż tylko fajna sprawa, to konieczność. Książka Dobro popłaca! zawiera praktyczne rady, dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy. To podręcznik, z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się, jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy, najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy. Organizacjom non profit oraz instytucjom publicznym zabiegającym o wsparcie korporacyjne książka ta dostarcza cennych wskazówek na temat zasad budowania obustronnie korzystnej relacji partnerskiej.
Na jej kartkach znaleźć można mnóstwo praktycznych porad dotyczących skutecznej realizacji przedsięwzięć marketingowych i korporacyjnych. W szczególności podpowiada ona, jak: przekonać konsumentów do udziału w kampanii promującej ważną sprawę społeczną, wspierać sprzedaż produktów oraz zaangażowanie klientów poprzez powiązanie ich z dotacjami, organizować pracowników i zachęcać ich do poświęcania czasu i umiejętności promowanej sprawie, zmienić podejście do biznesu, aby osiągnąć społecznie pożądany rezultat, radzić sobie z cynikami i krytykami, którzy na pewno się pojawią. Dobro popłaca! to nie traktat o społecznej odpowiedzialności biznesu, ale podręcznik dla budowniczych firm. Powstał z myślą o kapitalistach o wielkich sercach i błyskotliwych umysłach, którzy pragną w pozytywny sposób oddziaływać na życie społeczne, a jednocześnie na wyniki biznesowe swoich firm. Dzięki książce Dobro popłaca! możesz jednocześnie promować ważną sprawę społeczną i zwiększać zyski.


Szczegóły: Dobro popłaca - Kotler Philip, David Hessekiel, Nancy R. Lee

Tytuł: Dobro popłaca
Podtytuł: Inicjatywy marketingowe i korporacyjne, dzięki którym świat staje się lepszy? a zyski rosną
Autor: Kotler Philip, David Hessekiel, Nancy R. Lee
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377463994
Tytuł oryginału: Good Works!: Marketing and Corporate Initiatives that Build a Better World...and the Bottom Line
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Witkowska Magda
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 328
Format: 15.8x23.3cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.69 kg


Recenzje: Dobro popłaca - Kotler Philip, David Hessekiel, Nancy R. Lee

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: