Zwiększanie efektywności działu sprzedaży
Lorimer Sally E., Sinha Prabhakant, Zoltners Andris A.
Zwiększanie efektywności działu sprzedaży
Lorimer Sally E., Sinha Prabhakant, Zoltners Andris A.
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788326442131
- Ilość stron: 460
- Format: 16.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Zwiększanie efektywności działu sprzedaży - Lorimer Sally E., Sinha Prabhakant, Zoltners Andris A.
W książce przedstawiono szczegółowy plan poprawy efektywności i elastyczności działu sprzedaży, który ma pomóc w szybszym i lepszym reagowaniu na zmieniające się warunki rynkowe. W publikacji tej zaprezentowano nie tylko wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania sprzedażą, ale także liczne przykłady zaczerpnięte z działalności znanych światowych firm.
Czytelnik znajdzie w niej praktyczne wskazówki ułatwiające:
- opracowanie skutecznej strategii sprzedaży,
- określenie właściwej struktury działu sprzedaży,
- przydzielenie pracownikom zadań i obszarów do obsługi,
- ustalenie odpowiedniej liczby sprzedawców,
- wyznaczenie optymalnych obszarów sprzedaży zapewniających efektywną sprzedaż,
- restrukturyzację działu sprzedaży,
- łączenie działów w wypadku fuzji przedsiębiorstw,
- zarządzanie zmianą.
Szczegóły: Zwiększanie efektywności działu sprzedaży - Lorimer Sally E., Sinha Prabhakant, Zoltners Andris A.
Tytuł: Zwiększanie efektywności działu sprzedaży
Autor: Lorimer Sally E., Sinha Prabhakant, Zoltners Andris A.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: SPRZEDAŻ, OBSŁUGA KLIENTA
ISBN: 9788326442131
Tytuł oryginału: Sales force design for strategic advantage
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Łuczkiewicz Grzegorz
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 460
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.71 kg