Socjologia komunikacji i mediów

Książka

Socjologia komunikacji i mediów

  • Wydawnictwo: Oficyna Naukowa
  • Rok wydania: 2023
  • ISBN: 9788377370094
  • Ilość stron: 512
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Jutro (środa 2024-12-04)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 64,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 64,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Socjologia komunikacji i mediów - Eric Maigret

Éric Maigret, profesor socjologii mediów na Uniwersytecie Paris III, Sorbonne-Nouvelle, pracownik naukowy w Krajowym Centrum Badań Naukowych, wykładowca w Instytucie Nauk Politycznych w Paryżu. Chociaż rola mediów masowych jest w sferze społecznej bezdyskusyjna, trudna jest jednak do uchwycenia. Dyskusja grzęźnie, oscylując między protestami przeciwko skandalizującym programom typu reality show, przeciwko zaniedbywaniu kultury i demokracji na korzyść „komunikatywności” a nadzieją na przejrzystość i wiarygodność, jaką umożliwiają nowoczesne techniki przekazu.


Szczegóły: Socjologia komunikacji i mediów - Eric Maigret

Tytuł: Socjologia komunikacji i mediów
Autor: Eric Maigret
Wydawnictwo: Oficyna Naukowa
Seria: DISCIPLINAE
ISBN: 9788377370094
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 512
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.642 kg


Recenzje: Socjologia komunikacji i mediów - Eric Maigret

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Eric Maigret (1)