Socjologia komunikacji i mediów

Książka

Socjologia komunikacji i mediów

  • Wydawnictwo: Oficyna Naukowa
  • Rok wydania: 2023
  • ISBN: 9788377370094
  • Ilość stron: 512
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 64,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 64,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Socjologia komunikacji i mediów - Eric Maigret

Éric Maigret, profesor socjologii mediów na Uniwersytecie Paris III, Sorbonne-Nouvelle, pracownik naukowy w Krajowym Centrum Badań Naukowych, wykładowca w Instytucie Nauk Politycznych w Paryżu. Chociaż rola mediów masowych jest w sferze społecznej bezdyskusyjna, trudna jest jednak do uchwycenia. Dyskusja grzęźnie, oscylując między protestami przeciwko skandalizującym programom typu reality show, przeciwko zaniedbywaniu kultury i demokracji na korzyść „komunikatywności” a nadzieją na przejrzystość i wiarygodność, jaką umożliwiają nowoczesne techniki przekazu.


Szczegóły: Socjologia komunikacji i mediów - Eric Maigret

Tytuł: Socjologia komunikacji i mediów
Autor: Eric Maigret
Wydawnictwo: Oficyna Naukowa
Seria: DISCIPLINAE
ISBN: 9788377370094
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 512
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.642 kg


Recenzje: Socjologia komunikacji i mediów - Eric Maigret

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Eric Maigret (1)