Key Concepts in International Business

,

Książka

Key Concepts in International Business

,

  • Wydawnictwo: Macmillan
  • Rok wydania: 2007
  • ISBN: 1403915342
  • Ilość stron: 282
  • Format: 13.5x21.5 cm
  • Oprawa: oprawa broszurowa
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 71,60 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 71,60 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Key Concepts in International Business - Jonathan Sutherland, Diane Canwell

Key Concepts in International Business is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. All major concepts, terms, theories and theorists are incorporated and cross-referenced. Additional reading and Internet research opportunities are identified. More complex terminology is made clearer with numerous diagrams and illustrations. With over 500 key terms defined, the book represents a comprehensive must-have reference for anyone studying a business-related course or those simply wishing to understand what international business is all about. It will be especially useful as a revision aid.


Szczegóły: Key Concepts in International Business - Jonathan Sutherland, Diane Canwell

Tytuł: Key Concepts in International Business
Autor: Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Wydawnictwo: Macmillan
Kod paskowy: 9781403915344
ISBN: 1403915342
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 282
Format: 13.5x21.5 cm
Oprawa: oprawa broszurowa
Waga: 0.374 kg


Recenzje: Key Concepts in International Business - Jonathan Sutherland, Diane Canwell

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×