Key Concepts in Marketing

,

Książka

Key Concepts in Marketing

,

  • Wydawnictwo: Macmillan
  • Rok wydania: 2007
  • ISBN: 140391527X
  • Ilość stron: 310
  • Format: 14x21.5 cm
  • Oprawa: oprawa broszurowa
Wysyłka:
Pojutrze (poniedziałek 2024-09-23)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 69,40 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,40 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Key Concepts in Marketing - Jonathan Sutherland, Diane Canwell

Key Concepts in Marketing is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. All major concepts, terms, theories and theorists are incorporated and cross-referenced. Additional reading and Internet research opportunities are identified. More complex terminology is made clearer with numerous diagrams and illustrations. With over 600 key terms defined, the book represents a comprehensive must-have reference for anyone studying a business-related course or those simply wishing to understand what marketing is all about. It will be especially useful as a revision aid.


Szczegóły: Key Concepts in Marketing - Jonathan Sutherland, Diane Canwell

Tytuł: Key Concepts in Marketing
Autor: Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Wydawnictwo: Macmillan
Kod paskowy: 9781403915276
ISBN: 140391527X
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 310
Format: 14x21.5 cm
Oprawa: oprawa broszurowa
Waga: 0.404 kg


Recenzje: Key Concepts in Marketing - Jonathan Sutherland, Diane Canwell

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×