Key Concepts in Marketing

,

Książka

Key Concepts in Marketing

,

  • Wydawnictwo: Macmillan
  • Rok wydania: 2007
  • ISBN: 140391527X
  • Ilość stron: 310
  • Format: 14x21.5 cm
  • Oprawa: oprawa broszurowa
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 71,60 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 71,60 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Key Concepts in Marketing - Jonathan Sutherland, Diane Canwell

Key Concepts in Marketing is one of a range of comprehensive glossaries with entries arranged alphabetically for easy reference. All major concepts, terms, theories and theorists are incorporated and cross-referenced. Additional reading and Internet research opportunities are identified. More complex terminology is made clearer with numerous diagrams and illustrations. With over 600 key terms defined, the book represents a comprehensive must-have reference for anyone studying a business-related course or those simply wishing to understand what marketing is all about. It will be especially useful as a revision aid.


Szczegóły: Key Concepts in Marketing - Jonathan Sutherland, Diane Canwell

Tytuł: Key Concepts in Marketing
Autor: Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Wydawnictwo: Macmillan
Kod paskowy: 9781403915276
ISBN: 140391527X
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 310
Format: 14x21.5 cm
Oprawa: oprawa broszurowa
Waga: 0.404 kg


Recenzje: Key Concepts in Marketing - Jonathan Sutherland, Diane Canwell

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×