Mity marketingowe Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
Pogorzelski Jacek
Mity marketingowe
Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
Pogorzelski Jacek
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788326442322
- Ilość stron: 264
- Format: 15.0x21.0cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Mity marketingowe - Pogorzelski Jacek
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział badań rynkowych.
Wracamy do podstaw rozumienia marketingu. Teraz naprawdę ma on być patrzeniem na świat, wyciąganiem wniosków i proponowaniem czegoś na podstawie zdobytej wiedzy i prowadzonych obserwacji. Najpierw coś zróbmy, a potem pchajmy z całej siły, żeby się sprzedało to model porażki.
Nic ci nie da szukanie lepszych narzędzi manipulac czy doskonalenie metod pomiaru ROI. Ten sposób myślenia jest nieskuteczny, bo ludzie będą uciekal do światów, które oferują im spełnianie marzeń.
Wychodząc z powyższych założeń, autor - ceniony konsultant i ekspert w zakresie strategii marketingowej - przedstawia nowe podejście do marketingu, rozprawiając się z pokutującymi wciąż przekonaniami na temat jego roli oraz wielu uznanych metod i dowodząc ich szkodliwości.
Szczegóły: Mity marketingowe - Pogorzelski Jacek
Tytuł: Mity marketingowe
Podtytuł: Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
Autor: Pogorzelski Jacek
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326442322
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 264
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.454 kg