Siła nawyku Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

Muzyka CD

Siła nawyku
Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

  • Producent: Dom Wydawniczy PWN
  • Rok produkcji: 2012
  • ISBN: 9788377052846
  • Ilość stron: 4
  • Oprawa: Kartonowa
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 34,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 34,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Siła nawyku - Charles Duhigg

Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy.
Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele.
Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie
Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu
Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces
W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza
Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep
Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów.


Szczegóły: Siła nawyku - Charles Duhigg

Tytuł: Siła nawyku
Podtytuł: Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie
Autor: Charles Duhigg
Producent: Dom Wydawniczy PWN
ISBN: 9788377052846
Tytuł oryginału: The Power of Habit
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Guzowska Małgorzata
Języki: polski
Rok produkcji: 2012
Ilość stron: 4
Oprawa: Kartonowa
Waga: 0.06 kg
Typ głównego nośnika: ACM
Ilość nośników: 1
Opis nośników:



Recenzje: Siła nawyku - Charles Duhigg

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: