Imprezy korporacyjne Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie
Allen Judy
Imprezy korporacyjne
Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie
Allen Judy
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788326431357
- Ilość stron: 256
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Imprezy korporacyjne - Allen Judy
Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał.
Odpowiada przy tym na wiele pytań:
- Jak imprezy mogą się przyczynić do zwiększenia obrotów i zysków
- Jak wpływają na budowanie świadomości i rozpoznawalność marki
- Jak wykorzystywać je do promocji i rozwoju biznesu
- Jak dzięki nim osiągać cele firmy
Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie osobistym, zawodowym i biznesowym.
Szczegóły: Imprezy korporacyjne - Allen Judy
Tytuł: Imprezy korporacyjne
Podtytuł: Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie
Autor: Allen Judy
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Dla liderów biznesu
ISBN: 9788326431357
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 256
Oprawa: Twarda