Imprezy korporacyjne Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie

Książka

Imprezy korporacyjne
Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788326431357
  • Ilość stron: 256
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 78,99 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 78,99 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Imprezy korporacyjne - Allen Judy

Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał.

Odpowiada przy tym na wiele pytań:

- Jak imprezy mogą się przyczynić do zwiększenia obrotów i zysków
- Jak wpływają na budowanie świadomości i rozpoznawalność marki
- Jak wykorzystywać je do promocji i rozwoju biznesu
- Jak dzięki nim osiągać cele firmy
Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie osobistym, zawodowym i biznesowym.


Szczegóły: Imprezy korporacyjne - Allen Judy

Tytuł: Imprezy korporacyjne
Podtytuł: Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie
Autor: Allen Judy
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Dla liderów biznesu
ISBN: 9788326431357
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 256
Oprawa: Twarda


Recenzje: Imprezy korporacyjne - Allen Judy

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: