Neuroshima HEX 3.0 Wiek: 13+

Gra

Neuroshima HEX 3.0
Wiek: 13+

  • Producent: Portal Games
  • EAN: 5902560380682
  • Format: 29.0x29.0cm
  • Oprawa: Kartonowa
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 159,95 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 159,95 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Neuroshima HEX 3.0 - Oracz Michał

Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy. Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. Sieciarz może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. Przykładowe żetony można zobaczyć w galerii poniżej. Wśród żetonów występują żetony specjalne Bitwa, które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.



Zawartość pudełka:

- plansza,

- 35 żetonów armii Posterunku,

- 35 żetonów armii Molocha,

- 35 żetonów armii Hegemonii,

- 35 żetonów armii Borgo,

- 8 znaczników armii,

- 8 znaczników ran,

- 4 liczniki obrażeń,

- 55 kart z hexogłówkami,

- instrukcja



Liczba graczy: 2 - 4

Wiek: 13+

Czas rozgrywki: około 45 - 90 minut


Szczegóły: Neuroshima HEX 3.0 - Oracz Michał

Nazwa: Neuroshima HEX 3.0 Wiek: 13+
Autor: Oracz Michał
Producent: Portal Games
Kod paskowy: 5902560380682
Języki: polski
Format: 29.0x29.0cm
Oprawa: Kartonowa
Waga: 1.318 kg


Recenzje: Neuroshima HEX 3.0 - Oracz Michał

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Podobne do: Neuroshima HEX 3.0 - Oracz Michał



Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: