Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności

,

Książka

Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności

,

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 37,80 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 37,80 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności - Domański Tomasz, Bryła Paweł

Z marketingowego punktu widzenia produkty regionalne stwarzają szereg zupełnie nowych możliwości dla innowacyjnych działań marketingowych. Działania te wpisują się w szeroki nurt marketingu sensorycznego i nostalgicznego, gdyż w przypadku żywności zmysłowe walory produktu mają kluczowe znaczenie. Należy podkreślić także fakt, że większość produktów regionalnych jest wytwarzanych przez małe i średnie przedsiębiorstwa. Innowacje marketingowe tej kategorii firm dotyczą głównie ? obok samego unikatowego produktu ? sfery komunikacji marketingowej oraz nowoczesnych kanałów dystrybucji.

W sferze komunikacji marketingowej działania te dotyczą strategii budowania marki oraz wykorzystania nowoczesnych kanałów komunikacji marketingowej, w tym w szczególności kanałów internetowych.

W sferze nowoczesnej dystrybucji głównym wyzwaniem pozostaje znalezienie najbardziej efektywnych kanałów dystrybucji, w tym także wykorzystanie rozwoju sprzedaży przez Internet. W przypadku producentów o większej skali produkcji pojawia się również wyzwanie związane z wejściem z produktami regionalnymi do nowoczesnych kanałów masowej dystrybucji. W przypadku większości producentów produktów regionalnych ? z uwagi na mniejszą skalę ich produkcji ? pojawia się jednak pytanie o to, czy nie tworzyć alternatywnych,specjalistycznych kanałów dystrybucji ? oferujących wyłącznie tę gamę produktów.Trend ten polega w wielu krajach na tworzeniu sieci małych sklepów, także na zasadach franchisingu, zajmujących się dystrybucją tej kategorii produktów według oryginalnej formuły koncepcji sklepu oraz unikatowego merchandisingu.


Szczegóły: Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności - Domański Tomasz, Bryła Paweł

Tytuł: Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności
Autor: Domański Tomasz, Bryła Paweł
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375259926
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 296
Format: 16.7x23.9
Oprawa: Miękka
Waga: 0.5 kg


Recenzje: Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności - Domański Tomasz, Bryła Paweł

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×