Znajomi na wagę złota Podstawy marketingu w mediach społecznościowych
Barefoot Darren, Szabo Julie
Znajomi na wagę złota
Podstawy marketingu w mediach społecznościowych
Barefoot Darren, Szabo Julie
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 9788326433795
- Ilość stron: 276
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Znajomi na wagę złota - Barefoot Darren, Szabo Julie
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku.
Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
- nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów,
- zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych,
- promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat,
- śledzić rozwój kampanii w sieci i monitorować rozmowy na temat firmy.
Dziś, gdy filmiki w sieci przyciągają miliony widzów, a wpisy na Twitterze śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.
Szczegóły: Znajomi na wagę złota - Barefoot Darren, Szabo Julie
Tytuł: Znajomi na wagę złota
Podtytuł: Podstawy marketingu w mediach społecznościowych
Autor: Barefoot Darren, Szabo Julie
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788326433795
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 276
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.394 kg