Znajomi na wagę złota Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

,

Książka

Znajomi na wagę złota
Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

,

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788326433795
  • Ilość stron: 276
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 79,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 79,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Znajomi na wagę złota - Barefoot Darren, Szabo Julie

Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku.

Dzięki tej książce dowiesz się, jak:

- nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów,
- zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych,
- promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat,
- śledzić rozwój kampanii w sieci i monitorować rozmowy na temat firmy.
Dziś, gdy filmiki w sieci przyciągają miliony widzów, a wpisy na Twitterze śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.


Szczegóły: Znajomi na wagę złota - Barefoot Darren, Szabo Julie

Tytuł: Znajomi na wagę złota
Podtytuł: Podstawy marketingu w mediach społecznościowych
Autor: Barefoot Darren, Szabo Julie
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788326433795
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 276
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.394 kg


Recenzje: Znajomi na wagę złota - Barefoot Darren, Szabo Julie

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: