Marka na cztery sposoby
Jacek Pogorzelski
Marka na cztery sposoby
Jacek Pogorzelski
- Wydawnictwo: Nieoczywiste
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788326493638
- Ilość stron: 248
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marka na cztery sposoby - Jacek Pogorzelski
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników.
Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek:
? opartą na percepcji odbiorcy,
? opartą na reakcji emocjonalnej,
? opartą na więzi społecznej,
? opartą na idei kulturowej.
Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.
Szczegóły: Marka na cztery sposoby - Jacek Pogorzelski
Tytuł: Marka na cztery sposoby
Autor: Jacek Pogorzelski
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326493638
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 248
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg