Marka na cztery sposoby

Książka

Marka na cztery sposoby

  • Wydawnictwo: Nieoczywiste
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788326493638
  • Ilość stron: 248
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marka na cztery sposoby - Jacek Pogorzelski

Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników.
Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek:
? opartą na percepcji odbiorcy,
? opartą na reakcji emocjonalnej,
? opartą na więzi społecznej,
? opartą na idei kulturowej.
Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.


Szczegóły: Marka na cztery sposoby - Jacek Pogorzelski

Tytuł: Marka na cztery sposoby
Autor: Jacek Pogorzelski
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788326493638
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 248
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg


Recenzje: Marka na cztery sposoby - Jacek Pogorzelski

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: