Myślę, czytam, rysuję cz.1
Agnieszka Bala
Myślę, czytam, rysuję cz.1
Agnieszka Bala
- Wydawnictwo: Arson
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788361022299
- Ilość stron: 138
- Format: 21.0 x 29.7 cm
- Oprawa: Broszurowa
Niedostępna
Opis: Myślę, czytam, rysuję cz.1 - Agnieszka Bala
Rozwojowy model terapii to seria, która powstała na bazie wieloletnich doświadczeń terapeutów w pracy z dziećmi z różnymi zaburzeniami oraz wiedzy na temat rozwoju dziecka zdrowego.
Zadania zawarte w książkach „Myślę, czytam, rysuję” są usystematyzowane zgodnie z pojawiającymi się umiejętnościami oczekiwanymi w rozwoju dziecka. Obejmują obszary podstawowych funkcji poznawczych, które można było przedstawić w formie podręcznika. Każda z książek, może być wykorzystana w pracy z grupą przedszkolną. Może stać się podręcznikiem wspomagającym pracę terapeuty.
Dorosły znajdzie tu ćwiczenia, które umożliwią mu dokonanie oceny umiejętności rozwojowych dziecka. Pozwolą oddziaływać na wszystkie sfery poznawcze, utrwalić osiągnięte sprawności, stymulować pojawienie się kolejnych kamieni milowych.
Książeczki „Myślę, czytam, rysuję” przeznaczone są dla:
- dzieci zdrowych, którym dorośli chcą towarzyszyć w ich rozwoju,
- dzieci z zaburzeniami, którym dorośli chcą pomóc zniwelować skutki nieprawidłowości w rozwoju.
Książki „Myślę, czytam, rysuję” to bogaty zbiór zadań napisany zgodnie z etapami rozwoju funkcji poznawczych dziecka.
Ćwiczenia są tak skonstruowane, by dziecko mogło opanować umiejętności na kolejnych poziomach. Dorosły wybiera poziom podstawowy, od którego rozpocznie pracę z dzieckiem.
Pracując z książką należy kierować się chronologią względną (wiekiem rozwojowym), wspierając sfery najbliższego rozwoju dziecka. Podział na trzy poziomy wiekowe jest umowny. Na podstawie ćwiczeń zawartych w książeczkach dorosły dokonuje wyboru poziomu podstawowego (książki), od którego rozpocznie pracę, ustali zakres oddziaływań. W ten sposób dążyć będzie do opanowania przez dziecko sprawności na kolejnych poziomach. Może to oznaczać, że zadania zawarte w książeczce dla czterolatka realizować będzie dziecko trzyletnie, a w książeczce dla pięciolatka dziecko czteroletnie.
Ogólnej orientacji dotyczącej przebiegu rozwoju dziecka może dokonać zapoznając się z sylwetką dziecka.Producent:
Wydawnictwo Arson
ul. Zachodnia 2
32-080 Zabierzów (PL)
tel: 12 649-21-31
email: [email protected]
Szczegóły: Myślę, czytam, rysuję cz.1 - Agnieszka Bala
Tytuł: Myślę, czytam, rysuję cz.1
Autor: Agnieszka Bala
Wydawnictwo: Arson
Seria: ROZWOJOWY PROFIL TERAPII;ROZWOJOWY MODEL TERAPII
ISBN: 9788361022299
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 138
Format: 21.0 x 29.7 cm
Oprawa: Broszurowa
Recenzje: Myślę, czytam, rysuję cz.1 - Agnieszka Bala
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Agnieszka Bala (20)
- Kocham szkołę! Ćwiczenia do nauki czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną. Zeszyt 2 (WiR) - miękka
- Stymulacja prawej i lewej półkuli 9 Ćw. przygot. (Arson) - broszurowa
- Stymulacja 5. Analiza i synteza wzrokowa Arson (Arson) - Broszurowa
- Stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu 1 Percepcja wzrokowa (Arson) - Miękka
- Przedszkolak kocha czytać. Czytanie symultaniczne (Edukacyjne) - broszurowa
- Przedszkolak kocha czytać. Czytanie sekwencyjne (Edukacyjne) - broszurowa
- Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu. Zeszyt 2. Analiza, synteza wzrokowa i odwrócenia (Arson) - Miękka
- Ćwiczenia ogólnorozwojowe rozwijające mowę z.1 + układanki (Arson) - pudełko
- DYSLEKSJA 7-8 LAT (WiR) - broszurowa
- Dysleksja 3-4 lat (WiR) - broszurowa
- Gotowi do startu Sylaby Zeszyt ćwiczeń 3 (Arson) - Miękka
- Przedszkolak kocha czytać. Elementarz (Edukacyjne) - Miękka
- Dysleksja 11-13 lat (WiR) -
- Czarne czy białe Symultaniczne i sekwencyjne strategie uczenia się (Arson) - Pudełko kartonowe
- Szeregi i relacje Megazestaw 300 elementów (Arson) - Pudełko kartonowe
- Kategoryzacje atematyczne. Rzeczowniki - etap 2 (Arson) - Pudełko
- Dlaczego TAK? Spostrzeganie wzrokowe. Wzory i symbole 2 (Arson) - Miękka
- Autyzm. Blok terapeutyczny. Grafopercepcja cz.3 (WiR) -
- Autyzm Blok terapeutyczny Percepcja wzrokowa cz.1 (WiR) -
- Autyzm Blok terapeutyczny Percepcja wzrokowa cz.3 (WiR) -