Książka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788379309085
  • Ilość stron: 187
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 40,01 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 40,01 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Reklama wczoraj i dziś - Anetta Barska, Mariola Michałowska, Janusz Śnihur

Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą, a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.


Szczegóły: Reklama wczoraj i dziś - Anetta Barska, Mariola Michałowska, Janusz Śnihur

Tytuł: Reklama wczoraj i dziś
Autor: Anetta Barska, Mariola Michałowska, Janusz Śnihur
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788379309085
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 187
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.298 kg


Recenzje: Reklama wczoraj i dziś - Anetta Barska, Mariola Michałowska, Janusz Śnihur

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Anetta Barska, Mariola Michałowska, Janusz Śnihur (1)