Rynek i marketing w pigułce

Książka

Rynek i marketing w pigułce

  • Wydawnictwo: Placet
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788374881906
  • Ilość stron: 334
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 52,50 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 52,50 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Rynek i marketing w pigułce - Wojciechowski Tadeusz

W licznych dyskusjach ze studentami ? zwłaszcza studiów niestacjonarnych ? odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować ?od początku do końca?, w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na ?gnębiące? ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości.

Ta książka ma właśnie odpowiedzieć na ich zapotrzebowanie, a wybrane przeze mnie ?bloki tematyczne? odpowiadają podstawom wiedzy marketingowej i ? mam nadzieję ? ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.


Szczegóły: Rynek i marketing w pigułce - Wojciechowski Tadeusz

Tytuł: Rynek i marketing w pigułce
Autor: Wojciechowski Tadeusz
Wydawnictwo: Placet
ISBN: 9788374881906
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 334
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.525 kg


Recenzje: Rynek i marketing w pigułce - Wojciechowski Tadeusz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: