Rynek i marketing w pigułce
Wojciechowski Tadeusz
Rynek i marketing w pigułce
Wojciechowski Tadeusz
- Wydawnictwo: Placet
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788374881906
- Ilość stron: 334
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Rynek i marketing w pigułce - Wojciechowski Tadeusz
W licznych dyskusjach ze studentami ? zwłaszcza studiów niestacjonarnych ? odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować ?od początku do końca?, w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na ?gnębiące? ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości.
Ta książka ma właśnie odpowiedzieć na ich zapotrzebowanie, a wybrane przeze mnie ?bloki tematyczne? odpowiadają podstawom wiedzy marketingowej i ? mam nadzieję ? ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.
Szczegóły: Rynek i marketing w pigułce - Wojciechowski Tadeusz
Tytuł: Rynek i marketing w pigułce
Autor: Wojciechowski Tadeusz
Wydawnictwo: Placet
ISBN: 9788374881906
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 334
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.525 kg
Recenzje: Rynek i marketing w pigułce - Wojciechowski Tadeusz
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Wojciechowski Tadeusz (5)
- Klasyka Dla Dzieci Cz. II (Soliton) - miękka
- Przyjaciel Boga. Dzieje wielkiego pontyfikatu 1978 - 2003. Film VHS (Biały Kruk) - pudełko
- Śmierć i zmartwychwstanie ciała człowieka (Petrus) - Miękka
- Zamach na II RP. Elity na celowniku (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Twarda
- Potrzeba zmian w samorządzie terytorialnym (Scholar) - Miękka ze skrzydełkami