Cena jako marketingowy instrument oddziaływania na konsumentów
Bondos Ilona
Cena jako marketingowy instrument oddziaływania na konsumentów
Bondos Ilona
- Wydawnictwo: UMCS
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788377848425
- Ilość stron: 274
- Format: 17.1x23.9
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Cena jako marketingowy instrument oddziaływania na konsumentów - Bondos Ilona
Celem głównym opracowania było zbadanie i ocena wpływu ceny na decyzje nabywcze konsumentów na rynku dóbr wybieralnych trwałego użytku. Autorka zamierzała przeanalizować znaczenie ceny na tle pozostałych elementów oferty, istotnych z punktu widzenia nabywcy, uzupełniając wnioski informacjami pozyskanymi od reprezentantów strony podażowej. W ramach tak sformułowanego celu głównego wyodrębniono również cele cząstkowe nawiązujące do takich kwestii, jak identyfikacja czynników ważnych podczas poszukiwania informacji oraz zakupu, postrzeganie różnych poziomów cen przez nabywców i czynników sprzyjających akceptacji ceny, a także ocena podejścia badanych przedsiębiorstw do problemu komunikowania cen potencjalnym nabywcom. Sformułowano również cel praktyczny pracy, jakim było opracowanie modelu optymalnego oddziaływania ceną na nabywców na rynku dóbr wybieralnych trwałego użytku, w wyniku którego ulegnie obniżeniu ich wrażliwość cenowa.
Szczegóły: Cena jako marketingowy instrument oddziaływania na konsumentów - Bondos Ilona
Tytuł: Cena jako marketingowy instrument oddziaływania na konsumentów
Autor: Bondos Ilona
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377848425
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 274
Format: 17.1x23.9
Oprawa: Miękka
Waga: 0.54 kg