Książka
  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788380871151
  • Ilość stron: 200
  • Format: 16.0x23.5 cm
  • Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 34,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 34,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing 3.0 - Kotler Philip, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością.

Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem.

To jest właśnie Marketing 3.0!

Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów.


Szczegóły: Marketing 3.0 - Kotler Philip, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Tytuł: Marketing 3.0
Autor: Kotler Philip, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380871151
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 200
Format: 16.0x23.5 cm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.395 kg


Recenzje: Marketing 3.0 - Kotler Philip, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: