Marketing 3.0
Kotler Philip, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Marketing 3.0
Kotler Philip, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
- Wydawnictwo: MT Biznes
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788380871151
- Ilość stron: 200
- Format: 16.0x23.5 cm
- Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Marketing 3.0 - Kotler Philip, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością.
Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem.
To jest właśnie Marketing 3.0!
Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów.
Szczegóły: Marketing 3.0 - Kotler Philip, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Tytuł: Marketing 3.0
Autor: Kotler Philip, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380871151
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 200
Format: 16.0x23.5 cm
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.395 kg