Komunikacja marketingowa w turystyce
Jolanta Jakóbczyk-Gryszkiewicz, Bronisław Gryszkiewicz
Komunikacja marketingowa w turystyce
Jolanta Jakóbczyk-Gryszkiewicz, Bronisław Gryszkiewicz
- Wydawnictwo: Śląsk
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788371645211
- Ilość stron: 192
- Format: 15.5x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Komunikacja marketingowa w turystyce - Jolanta Jakóbczyk-Gryszkiewicz, Bronisław Gryszkiewicz
W książce zaprezentowano koncepcję wymiany informacji, czyli komunikacji między gałęzią turystyczną (podmiotami gospodarczymi, regionami) a rynkiem turystycznym i otoczeniem. Autorzy przedstawili najlepsze narzędzia i metody komunikacji dla tej specyficznej gałęzi gospodarczej. Książka przeznaczona jest dla studentów wszystkich kierunków studiów związanych z turystyką, pracowników administracji państwowej i samorządowej zajmujących się turystyką, właścicieli, menadżerów i pracowników podmiotów gospodarczych gałęzi turystycznej, pracowników i działaczy organizacji turystycznych.
Producent:
„ŚLĄSK” SP. Z O.O. WYDAWNICTWO NAUKOWE
ul. Podgórna 4
40-026 Katowice (PL)
tel: 32 258 07 56
email: [email protected]
Szczegóły: Komunikacja marketingowa w turystyce - Jolanta Jakóbczyk-Gryszkiewicz, Bronisław Gryszkiewicz
Tytuł: Komunikacja marketingowa w turystyce
Autor: Jolanta Jakóbczyk-Gryszkiewicz, Bronisław Gryszkiewicz
Wydawnictwo: Śląsk
ISBN: 9788371645211
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 192
Format: 15.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.305 kg